Skocz do zawartości

sprzęt do kapeli


ada

Recommended Posts

witam!
byłabym ogromnie wdzęczna za pomoc w doborze sprzętu muzycznego do tworzącej się kapeli icon_smile.gif z polecenia znam syntezator yamaha psr 9000 oraz mikrofon shure beta 58A. biorąc pod uwagę że jestem totalnie zielona w sprawach dotyczących sprzętu prosiłabym o jakąś radę icon_sad.gif
kapela z przeznaczeniem do grania na weselach ewentualnie nieduzych plenerach na 2xsytezator+saksofon+3xwokal, ewentualnie zamiast jednego sytezatora gitara elektryczna bądź basowa. chodzi mi mianowicie o całość sprzętu - mikser, kolumny, subwoofer, wzmacniacz - no właśnie, CO właściwie jest tu niezbędne do takiego grania? nie musi to być sprzęt najtańszy, liczę się ze sporymi kosztami, a chciałabym żeby posłużył kawałek czasu.
będę bardzo wdzięczna.
pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jesli chodzi o klawisze, na Twoim miejscu rozejrzal bym sie raczej za uzywanym Korg, najlepiej jeden z Triton Workstation. Niesamowite mozliwosci, seqwencer, moim zdaniem brzmienia lepsze od Yamahy. Bardzo przyjemna, intuicyjna obsluga.
Przyklad z Allegro:
http://www.allegro.pl/item654343720_prawie...n_pro_case.html

Z graniem muzy "weselnej" mam malo wspölnego, raczej przez kilkanascie lat z kapelami, krötko möwiäc - "ekstremalnymi", ale sam sprzet ma przeciez wielorakie zastosowanie. icon_mrgreen.gif
Nie wiem, po co 2 sentyzatory? Jeden triton w sumie wystarczyza calä kapele. Ewentualnie mozesz zastanowic sie nad perkusjä elektronicznä, ze wzgledu na latwosc transportu i praktycznie nieograniczone mozliwosci brzmieniowe. Poza tym - mozna cwiczyc w domu nie przeszkadzajäc säsiadom.Tu swietnym rozwiäzaniem jest np.Yamaha DTXplorer (jakosc/cena):
http://www.allegro.pl/item652231959_pelny_...wyposazeni.html

Z gitar elektrycznych na "dluzszy czas" polecam cos z Ibanez. Bardzo uniwersalny sprzet, np RG 350 DX WH:
http://www.allegro.pl/item655179090_promoc..._pokrowcem.html