Skocz do zawartości

Słuchawki do discmana czy to dobry wybór?


Recommended Posts

Witam.
Jestem nowy na forum, ale przejrzałem sporo materiałów i teraz mam pytania co do przenośnych słuchawek do discmana. Nie liczy się dla mnie wygląd. Cena do ok.150zł (+-). Chcę nauszne,ale nie chcę zamkniętych. Czy przy moim discmanie (AIWA XPV-835, Panasonic SL-SX322) wymiana słuchawek dużo da (pchełki)?Póki co nie mam gdzie odsłuchu zrobić, jak będę we Wrocławiu to tak. Dlatego pytam oraz podaję muzykę jaką słucham,wydaje mi się to ważne:
-stare: Pink Floyd,Led Zeppelin, Deep Purple,Yes,Genesis,Marillion,King Crimson,SBB. Słowem stary rock, progres, czasem psychodelia.
-nowsze: polski rock, Porcupine Tree,Abraxas,RATM,RHCP,Nirvana,Tool,Iron Maiden,Metallica, ale też rzeczy lżejsze Living Colour, od taty czasem jakiś jazz,soundtracki. Nie słucham techno i hip-hop.

Moje typy(aczkolwiek nie znam się):
-Koss Porta Pro
-Koss UR40
-Sennheiser PX 100
-Beyerdynamic DT 131
Czy coś jeszcze wartego polecenia i które z tych?Wiem,że KPP mają dużo basu, ale może być mniej jak dla mnie,choć ponoć to najlepsze w tej cenie.
Ewentualnie kumpel jest w USA i mógłby mi przywieźć Grado SR 60 - jak czytałem to najlepsze i tam są za 70$,więc tylko dla nich nagiąłbym budżet,ale czy mogą służyć za przenośne i czy warto dopłacić?
Wiem,że na allegro jest dużo podrób różnych słuchawek,ale czy te też podrabiają?


Po długim namyśle albo PX 100 w PL kupowane albo w USA (mam możliwoć ookzało się)SR-60 70$, ale kumpel mówi: bierz, pożyczaj kasę na SR-80 95$. Czy jest taka różnica w komforcie (ponoć lepiej leżą) i jakości?

Jedyne co mogę zrobic to pojechać do Wrocławia. I tam przesłuchać. Znacie dobry sklep (-y), gdzie umozliwią odsłuch i mają Grado,Sennheiser'y, Koss'y? Macie adresy www?
Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...