Skocz do zawartości

słuchawki do użytku domowego/muzyka rock


Recommended Posts

Witam, jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o taki sprzęt, chciałbym zakupic coś dobrego na prezent w cenie ok. 100, 130 zł.
Interesują mnie słuchawki nauszne, przede wszystkim do użytku przy komputerze, głównie słuchanie i tworzenie muzyki rockowej, czasem do filmów.
Na początku zastanawiałem się mocno nad Sennheiser HD 201 lub HD 202.
Po przeglądnięciu różnych recenzji i wypowiedzi na forach zainteresowały mnie AKG, np. K77, K44 (często wspominano o K66 ale nie moge ich znaleźc w sprzedaży...)

Zauważyłem jednak że polecane są także HD 205, Creative HQ-1900.
Znalazłem jeszcze forum, na którym polecają do domu słuchawki JTS HP-535

Jak już wspominałem kompletnie się na tym nie znam i cięzko wybrac mi coś dobrego do moich wymagań.

Z góry dzięki za wszelką pomoc i sugestie icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, myślę że dobór słuchawek jest sprawą czysto prywatną. Wątpię aby tu ktoś z Nas siedział nad słuchawki i zastanawial się na różnicami... kwestia bardzo mocno indywidualna...
Można się kierować raczej firmowym sprzętem, mniej firmowe a np komputerowe słuchawki wydaje mi się, że mogą pograć 3-4 lata i coś moze z nimi być nie tak..kwestia materiałów z jakich są wykonane itd.
Zawsze lub często można się kierować marką.. Słuchawki w przedziale 100 - 130zł mogą nie mieć istotnych różnic w brzmieniu... choć zależy to głównie od źródła...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach