Skocz do zawartości

Proszę o Pomoc ! Co to za złącza i jaki kabel ? POMOCY !


audioman

Recommended Posts

Witam wszystkich ! icon_mrgreen.gif

Mam wielki problem. Posiadam Głosniki firmy Philips z zestawu " PHILIPS MCD709 "

Nie mam pojęcia co to za złącza głośnikowe icon_rolleyes.gif " wygladaja na jakies wkretki " icon_question.gif i jaki kabel tżeba zakupić aby zaczeły one grać w szczególności chodzi mi tu o nazwke kabla icon_arrow.gif

Jeżeli będe posiadał już taki kabel to z czym moge połączyć takie głośnniki skoro nie posiadam wieży Philips MCD709 icon_rolleyes.gif

Czy wystarczy wzmacniacz + np. odtwarzacz Cd pionera icon_question.gif

Będzie to jakiś wielki problem skoro tu są inne złącza " nigdy się z takimi nie spotkałem " a w moim wzmacniaczu standardowe dwa kabelki +/- " czarny czarno-czerwony "

Czy jest taki kabel aby to jakoś połączyc ? Kabel typu przejsciowka ? icon_question.gif icon_question.gif icon_rolleyes.gif


NIE ZNAM SIĘ NA TYM DLATEGO PROSZĘ O POMOC I JAKIES ROZWIĄZANIE " BO MYSLE ZE NAPEWNO JEST " icon_arrow.gif


POZDRAWIAM I CZEKAM NA POMOC

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

tak na moje oko to są zwykle wejścia przystosowane do bananów .
http://www.allegro.pl/item689339274_wtyk_b...lastik_480.html
Albo kupujesz i dokręcasz do zwykłych kabelków , albo odkręcasz nakrętke i normalnie łączysz kabelkami ( + z + , - z - ) .
M





Wielkie dzięki ! icon_wink.gif icon_wink.gif icon_wink.gif Bardzo mi pomogłeś " uznaje to za możliwe że chodzi o te wtyki typu " banan " ale czekam jeszcze na jakies potwierdzenie czy istnieje inna możliwość złoncza tego typu icon_question.gif icon_question.gif icon_question.gif

Pozdrawiam ! :!:
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie