Skocz do zawartości

stereo do duzego pokoju


jarek85

Recommended Posts

Witam.
Moim celem jest zakup stereo do dużego pokoju(40m2), dlatego w gre wchodza kolumny podlogowe.
To moj pierwszy zakup i z racji braku doswiadczenia w wyborze sprzetu audio, chcialbym zasiegnac rady ekspertow zanim wybiore sie do jakiegokolwiek sklepu.

Rodzaj muzyki jaka slucham to wylacznie muzyka elektroniczna (trance, progressive, tech-house, house). Zaden rock, pop czy jazz.
Czasem dziwia mnie opinie ze jesli ktos slucha muzyki elektronicznej(rozumianej przez niektorych jako "łupanki") to nie potrzebuje do tego zbyt drogiego sprzetu. Mi zalezy na bardzo dobrej jakosci dzwieku. Ale do rzeczy.

Na podstawie recenzji z prasy zastanawiam sie nad zakupem kolumn Paradigm Monitor 9V6 lub JBL ES 100. (ok. 3-4 tys) i ze wzgledu na to ze jestem dosyc zielony w tym temacie,nie mam pojecia jaki bylby odpowiedni wzmaczniacz i odtwarzacz cd do tego typu kolumn.
Myslalem nad Yamha A-S1000 i odtwarzaczem A-S1000 ze wzgledu na to ze chartakteryzuja sie duza dynamika i mocnym basem.
Tylko czy do proponowanych kolumn ten zestaw pokaze swoje mozliwosci czy jednak warto dobrac cos tanszego?
Moj maksymlany budzet to 10 tys.(w przypadku zakupu Yamahy) z tym za kolumny nie chce dawac wiecej niz 3,5 tys.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kolumn to jakos JBL ze swoja przecietnoscia do klockow za 6 tys mi tu nie pasuje icon_smile.gif Jak juz to zacznij odsluchy od tego Paradigm, pozniej zacznij odsluchiwac model Monitor Audio RS6 - w muzyce elektronicznej beda bardziej detaliczne niz Paradigm, mozesz tez np do odsluchow dolozyc Wharfedale ale w tym przypadku nie jestem pewien jak to sie sprawdzi w Twoich warunkach odsluchowych.

CO do elektorniki Yamaha 1000 to calkiem ciekawy wybor ale jak bedziesz mial mozliwosci odsluchaj NAIMa, NADa i CA serie 840.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach