Skocz do zawartości

Zestaw odsłuchowy


Recommended Posts

Witam,

Od niedawna noszę się z zamiarem zakupu gramofonu. Jak pewnie każdy kto zaczyna, grzebałem troszkę po różnych forach. Zdecydowałem się na kupno używanego gramofonu z odbiorem osobistym. Jednak nie ukrywam, że wciąż jestem zielony w kwestii co jest dobre a czego nie warto kupować i chciałem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc. Poniżej jest lista gramofonów w moim przedziale cenowym, które wchodzą w grę (woj. dolnośląskie). Chciałbym prosić Was o pomoc w wyborze. Dodatkowo wiem, że lepiej kupić gramofon bez wzmacniacza i dlatego chciałbym od razu prosić o jakieś sugestie odnośnie wzmacniacza oraz głośników. Chciałbym zamknąć się w cenie około 800 PLN za cały zestaw (głośniki, wzmacniacz i gramofon). Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

http://www.allegro.pl/listing/search.php?c...um%5B719%5D=all
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid Szałaj
Przede wszystkim - jak już dajesz link do aukcji, to napisz jeszcze jakiego sprzętu i modelu ona dotyczy (po 2-3 miesiącach od zakończenia aukcji na Allegro nie działa już link i nie wiadomo, czego ona dotyczy).
Poza tym skoro napisałeś "z odbiorem osobistym..." to uzupełnij w swoim profilu informację gdzie mieszkasz ...

Wzmacniacz Luxman L-190 to prosty model, parametry zapewne odpowiednie dla Ciebie, cena 180zł jest rozsądna za sprawny sprzęt.
O gramofonie 8010 już napisał Adamc...

A głośniki podstawkowe ONKYO - nie napisałeś jeszcze, jaką masz powierzchnię pomieszczenia (czy kolumny podstawkowe wystarczą...).

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.