Skocz do zawartości

Miniwieża pod słuchawki


Max89

Recommended Posts

Witam,
w temacie sprzętu grającego jestem kompletnie zielony, więc proszę o wyrozumiałość. Chcę kupić jakiś sprzęt stacjonarny, żeby słuchać muzyki ze słuchawek. Przenośne odtwarzacze z tego co słyszałem nie dadzą dobrego basu, który lubię. Zależy mi na tym żeby dźwięk był dobrej jakości,choć to oczywiście pojęcie względne (nie jestem audiofilem i to co dla mnie będzie ok dla was może być takie sobie ). Jak już napisałem nie znam się na tego typu sprzęcie, więc proszę Was o jakieś porady, propozycje co mam kupić. Na głośnikach mi nie zależy, bo mieszkam z kumplem w mieszkaniu bez drzwi i nie chcę mu przeszkadzać w nauce. Słuchanie z komputera odpada, bo mój laptop ma już kilka latek i jakość będzie raczej mizerna, a kupować karty graficznej nie chcę, bo to chyba bez sensu. W PC tak, ale w laptopie to nie wiem nawet czy takie rzeczy się robi
Myślałem nad kupnem jakiejś mini wieży, do której podłączyłbym słuchawki. Widziałem już co ogólnie jest polecane, ale niestety nie mam takich funduszy. Chcę wydać do 500zł. Da się kupić coś sensownego w tej cenie? Jeśli średnio to co będzie w tym zakresie najlepsze Preferuję spokojny wygląd, więc nie kupię sprzętu wyglądającego jakby pochodził z innej planety Względy estetyczne też są ważne
Oczywiście słuchawki to nie pchełki za 20zł tylko kupię jakieś nauszne za ok 150zł.
Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze inne możliwości – np.:
zewnętrzna karta muzyczna do laptopa na złączu USB,
odtwarzacz CD z gniazdem słuchawkowym,
odtwarzacz CD + wzmacniacz słuchawkowy...

no i to ostatnie rozwiązanie może być najlepsze jakościowo... icon_wink.gif

Pozdrawiam
PS. Popatrz na dział PC-AUDIO/iPhone/iPod , tam jest pare wątków o kartach dźwiękowych do komputerach oraz o słuchawkach do kompa, oraz w bieżącym dziale - o słuchawkach...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation