stasimon #1 Napisano 10 kwietnia 2010 WitamPostanowiłem wymienić mój stary amplituner Techniksa na nowszy, posiadający wbudowane dekodery DD/DTS + wejścia HDMI. No i mam z tym problem ponieważ kolumny które posiadam - JAMO 406 mają następujące parametry:Frontowe:Impedancja: 6 OhmMoc ciągła (RMS): 80 WMoc szczytowa (muzyczna): 120 WTylne:Impedancja: 6 OhmMoc ciągła (RMS): 60 WMoc szczytowa (muzyczna): 100 W Centralny:Impedancja: 6 OhmMoc ciągła (RMS): 60 WMoc szczytowa (muzyczna): 100 WDo tego Subwoofer Jamo Sub200.Nie znam się na sprzęcie ale słyszałem, że bardzo ważne jest aby kolumny i amplituner miały taką samą impedancję i zbliżoną moc. Szukałem na allegro amplitunerów (interesują mnie tylko nowe) ale nie mam pojęcia który będzie pasował pod te kolumny co mam. Nie mam zamiary inwestować w nowe kolumny, zależy mi tylko na takim amplitunerze który nie spali głośników. W 80% sprzęt służy tylko do oglądania filmów a w 20% do grania.Znalazłem pare modeli Yamahy, np. RX-V465, HTR-6130 ale nie wiem czy będą bezproblemowo współpracować z tymi kolumnami. Oczywiście mogą być inne firmy! Potrzebuję minimum 2 wejścia Hdmi i 1 optyczne audio + oczywiście dekodery DD/DTS.Z góry wielkie dzięki za pomoc!pzd. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach