Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witajcie szukałem nieco w internecie dobrego zestawu do 450zł i dużo osób poleca Koss UR-40 i do tego Asus Xonar DX.
Nie znam się na tym więc chciałbym się jeszcze od was dowiedzieć co myślicie o tym sprzęcie, a może polecicie mi coś lepszego za to cenę.
Aktualnie posiadam słuchawki Creative Fatal1ty HS-800 i słynnego jak i badziewnego realtek HD icon_razz.gif .
Aha bym zapomniał słuchawki będą głównie do gier i muzyki.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do czego chcesz używać tego sprzętu jesli chodzi ci o słuchanie muzyki i wyciągnięcie 100% z twojego budżetu to radziłbym pomysleć nad czyms stworzonym do tego (mysle o karcie dźwiękowej) np. AudioTrak Dr DAC (małe urządzonko, USB, przetwornik cyfra analog i wzmak słuchawkowy; wystarcza i gwarantuje, że budżet nie poszedł w niepotrzebne rzeczy), do tego słuchawki CREATIVE Aurvana LIVE! i gwarantuję, że po przesiadce z tego co masz to szczękę będziesz zbierał z podłogi (jesli masz na kompie jakies dobre pliki muzyczne <FLAC, APE lub WAVE>).
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem jeśli słuchawki są doskonałe do muzyki to i do gier się nadają lecz w słuchawkach otwartych lepsze jest odwzorowanie przestrzeni i to się chyba równa tym że mam lepsze pozycjonowanie przeciwników w takim np CS. więc takie pytanko czy te słuchawki oby na pewno nadają się do gier bo do muzyki z tego co wyczytałem potrafią zawstydzić modele nawet do 300zł o grach nic nikt nie wspominał.
KOSS-UR40 polecają na wielu forach + mikrofon zalman


Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach