Skocz do zawartości

Zestaw stereo do 4500zl


Maciuch

Recommended Posts

Witam,
Chciałbym prosić o pomoc i rady w skompletowaniu zestawu do kwoty 4500zł. Sprzęt będzie służył do słuchania muzyki, głownie rocka/metalu w pomieszczeniu o ok 25-30m2.

Zastanawiam się nad zakupem amplitunera: Onkyo TX-8555 lub Harman/Kardon HK 3490 lub Denon DRA 500.

Do tego odtwarzacz CD + kolumny.
Myślę o rozłożeniu tej kwoty w proporcjach: 1500zł (amplituner) + 1000zł(cd-player)+ 1500-2000zł kolumny.

Jestem praktycznie zielony w tym temacie więc jeśli ktoś miałby jakieś lepsze propozycje w tej kwocie to proszę o radę.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się coś takiego: Harman Kardon HK 3490 + Harman Kardon HD980 HD + kolumny JAMO S608

http://allegro.pl/item1153682450_jamo_kolu...ratis_raty.html
http://allegro.pl/item1159167122_harman_ka...ostawa_0zl.html
http://allegro.pl/item1153234636_harman_ka...ty_wroclaw.html

Nie wiem tylko czy kolumny się nadają te które wymieniłem wyżej, czy nie lepiej było by wybrać trochę słabsze.

Proszę o pomoc
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, co Wy z tymi amplitunerami do słuchania muzyki. Wzmacniacz stereo się kupuje. A kolumny duże i ....dużo kiepskiego dźwięku. Czego można oczekiwać od tak wielkich, kilkugłośnikowych kolumn za stosunkowo niewielkie pieniądze? Sprzęt pewnie ma być nowy? Za te pieniądze można by złożyć z używanych naprawdę dobrze grający zestaw. Nowy będzie przez jakiś czas nowy icon_biggrin.gif a brzmienie już nie takie, choć też można nieźle grający system kupić. Jeśli nie oczekujesz brzmienia zabijającego potęgą i basem a dobrze brzmiących kolumn, to da się coś złożyć.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jeśli nie oczekujesz brzmienia zabijającego potęgą i basem a dobrze brzmiących kolumn, to da się coś złożyć.



Chyba, że kupisz stare Infinity:)
http://allegro.pl/item1155370750_infinity_kappa_8_2i.html