Skocz do zawartości

autentyczność sprzętu


rodzynkiwczekoladzie

Recommended Posts

Witam!

Pytanie chyba głupie. Trochę wahałem się je zadać. Jednakże przemogłem się icon_wink.gif

Jak sprawdzić autentyczność kupionego w sklepie sprzętu?]

Jestem 100% laikiem, nigdy nie kupowałem sprzętu audio, mam pieniądze, chcę je na to wydać, jest tego około 10k więc, jak to w Polsce, mogliby mnie oszukać...

Rzecz w tym że na słuch się da. Moją przygodę z audio i tymi wszystkimi niuansami dopiero zaczynam.

Czy we wzmacniaczu, kolumnach, kablach są jakieś dokumenty na których mógłbym się oprzeć? Numer identyfikacyjny coś w ten deseń.

Pozdrawiam.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Drogi kolego,na słuch to się nie da rozpoznać czy sprzęt jest oryginalny czy nie.Musiałbyś być wybitnym znawcą sprzętu a to jeszcze nie jest pewne.
Każde kupowane urządzenie posiada;
1.Numer seryjny
2.karte gwarancyjną
3.instrukcje obsługi(tłumaczoną na j.polski)
Mówie oczywiście o rzeczach kupionych w sklepie.Poza tym z tyłu urządzenia jest wypisany numer seryjny,kto produkował itd.Numer musi sie zgadzać z karta gwarancyjna.
Jeżeli kupujesz to w sklepie a tym bardziej u dilera nie powinienes się niczego bać.

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady.Skąd u Ciebie tyle nieufności?Będziesz dzwonił np.do Angli i się pytał czy produkt jest oryginalny.Nie słyszałem o takich praktykach.
Wyobraż sobie sytuacje ze kupujesz jakis kabel i dzwonisz do producenta pytając czy jest oryginalny.Przecież to absurd.Jedyne co możesz zrobic to po zakupie np.ampi logujesz sie na stronie producenta i rejestrujesz go.Poza tym myślisz że w sklepie poszli by na to zeby zamieniać sprzęt?Nie wydaje mi się.Głowa do góry zrób zakupy w dobrym sklepie i sie nic nie bój.
Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Wyobraż sobie sytuacje ze kupujesz jakis kabel i dzwonisz do producenta pytając czy jest oryginalny.Przecież to absurd.