Skocz do zawartości

B&W 685 - dobry wybór?


lamdre

Recommended Posts

Witam, jestem początkującym audiofilem (może za dużo powiedziane) i chciałbym kupić do pokoju 18-20 m2 głośniki + wzmacniacz. W pierwszej kolejności głośniki bo wzmacniacz mam stary sony, ale za rok też zmienię. Poczytałem i wstępnie wybrałem BW685 - niedługo idę na odsłuch. Sprzedawca jeszcze polecił mi Monitor Audio BX2, a ja sam jestem jeszcze ciekaw Dali Ikon 2. W każdym razie słucham; rock, jazz, elektro i paru innych rzeczy tak więc szeroko. Pokój średni ale mało miejsca przez graty więc podłogowe na pewno odpadają. Jeśli chodzi o wzmacniacz to biorę w przyszłości pod uwagę: Rotel RA04, Yamaha A-S500, Marantz PM6003, NAD316. Proszę o sugestie - budżet; kolumny do 2500 zł, wzmacniacz do 2000 tys. zł.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na komodzie, to na pewno kompromis, ale jeśli daleko od ściany, przez pewien czas chyba mogą stać. Postaw je najlepiej na Blu Tacku albo na gumowych uszczelkach. Kolumny wypożycz do domu i tu przetestuj. Mnie się podobają Monitor Audio, ale oczywiście inne z tych wymienionych warto posłuchać. Ze wzmacniaczy wybrałbym Rotela albo NADa. Używane (wzmacniacz i kolumny), jeśli zdecydowałbyś się na to, można mieć o klasę lepsze za tę cenę.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o używany sprzęt nie mówię nie, ale jestem zdziwiony że jest go tak mało chociażby na allegro. Obserwuję cały czas aukcje. Z używanych głośników co mógłbym w tej cenie dostać dobrego?
ps. wiem ze to z innej beczki ale.. Phonary http://allegro.pl/glosniki-phonar-p30s-2szt-i1326629968.html
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link