Skocz do zawartości

Kino domowe 3 - 3,5 tysiąca


VAT

Recommended Posts

Witam serdecznie. Po zakupie w ostatnich tygodniach P42V20 po nowym roku zamierzam zakupić kolejny sprzęt audio-video. Będę chciał nabyć amplituner, kolumny 5.1 i jakiś odtwarzacz. Obecnie posiadam TV P42V20, oraz Cyfrowy Polsat i Cyfra +. Chciałbym oczywiście to wszystko ze sobą połączyć w taki sposób aby zarówno z odtwarzacza jak i telewizji szedł dźwięk 5.1 oraz obraz HD.

Pokój ma 21,2m.
Sprzęt będzie w 80% procentach używany do kina domowego (filmy) a pozostałe 20% muzyka.
Budżet to maksymalnie 3,5 tysiąca.

Prosiłbym też od razu o rade jakie kabelki mam zakupić do połączenia głośników z ampli oraz do połączenia wszystkich innych urządzeń z ampli bo jestem kompletnie zielony. Z góry wielkie dziękuje za rady.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykład zestawu:
amplitunery:
Onkyo 508 / Denon 1611

kolumny:
Jamo s606 5.0 + Jamo sub 250 / sub 300
http://allegro.pl/jamo-c605-hcs3-sub-nowe-...1382279247.html

kabelki mają tutaj drugorzędne znaczenie, głośnikowe kup zwykłe miedziane o przekroju 2,5mm, na tył mogą być 1,5mm... w zależności od tunera SAT - aby uzyskać 5.1 wystarczy albo sam kabel HDMI - albo potrzebny będzie optyczny kabel lub coaxial (zależy jakie złącze ma tuner)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecyduję się raczej na Amplituner Onkyo 608. Pozostaje mi więc tylko wybór głośników. Lepszym wyborem będą do niego i kina domowego QQ 5000 czy Jamo S506? I jeszcze pytanie odnośnie Amplitunera - co to takiego: THX - THX Select2 Plus?

P.S. - do sprzętu firmy Marantz ojciec chce mi dołożyć 500zł icon_biggrin.gif Dobry to sprzęt?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak masz trochę więcej kasy to możesz się skusić na Marantz'a SR5004. To po prostu kolejna marka, w niczym nie gorsza od ONKYO, w niektórych kwestiach konstrukcyjnie zbliżona do Denon'a (to jeden koncern D&M Holdings). Sam dźwięk też ku Denon'owi bym odnosił.