Skocz do zawartości

szybka odpowiedź odnośnie kupienia tego zestawu


glebor

Recommended Posts

Witam. Szukając sprzętów używanych chciałem wreszcie wysłać swoją zasłużoną unitrę pw9013 na urlop. Albo do ładnego opakowania zamknę ją w piwnicy, żeby się nie zniszczyła albo zostawie jako 2x stereo...

Do rzeczy trafia mi się do kupienia zestaw za 300zł z tego co widzę te zestawy chodzą o wiele drożej ale nie znam się nawet nei wiem, czy to nie są chińskie głośniki...


treść ogłoszenia
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Na poczatek chcialbym powiedziec iz sprzet jest w ciaglej eksploatacji i nie ma z nim najmniejszych problemow.

Zestaw ktory pragne zaoferowac to:
Cyfrowy amplituner wraz z pilotem firmy Akira
Glosniki Clatronic o mocy muzycznej (czyli tej prawdziwej) 180W
Komplet okablowania

Amplituner dziala ze wszystkimi polskimi stacjami, mozliwosc zaprogramowania 39 stacji.
Posiada 5 wyjsc do podlaczenia; np komputer czy mp3.
Swietnie nadajacy sie jako kino domowe gdyz ma mozliwosc podlaczenia 5 kolumn.

Kolumny tak jak pisalem wczesniej posiadaja moc 180W sa one 3-drozne.
Graja na owym amplitunerze od nowosci i sprawuja sie calkiem niezle jak na sprzet tejze klasy.

Sprzedaje tylko z tego wzgledu iz chce zakupic mikrowieze Yamahy.

Parametry sprzętu: amplituner BK-133 natomiast kolumny LB 796.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Niech mi ktoś napiszę o pochodzeniu tego co to w ogóle jest. Z góry wielkie dzięki!!! Czy się opłaca
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce sprzedać za 300 zł. tak wspaniały sprzęt z kolumnami 180W (prawdziwej, czyli muzycznej mocy icon_lol.gif ) , by kupić mikrowieżę Yamahy, to jak musi brzmieć taki zestaw? Obawiam się, że Twoja Unitra lepiej zagra niż ten "cyfrowy" amplituner. A Clatronic to robi chyba czajniki bezprzewodowe itp...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation