Skocz do zawartości

Zewnętrzna karta dźwiękowa do 300 zł


Recommended Posts

Witam.
Wiem, że mój problem, czy też zapytanie się powtarza. Wiem, bo wiele już postów i artykułów przeczytałem. Byłem nawet gotów do kupna kilku już produktów (xonar u1 i diabli wiedzą co jeszcze), ale po prostu nie mogę ich nigdzie dostać (poza ebayem, na którym jeszcze nigdy się nie bawiłem i gdzie koszty przesyłki bywają przerażające). Tak więc ponawiam to jakże rutynowe pytanie - jaka zewnętrzna karta dźwiękowa do 300 złotych? Przeznaczenie to słuchanie muzyki (głównie rock), tak więc nie potrzebuję jakichś niewiarygodnych wynalazków. Jako, że jestem jedynie biednym studentem, to słuchawki dokupię pewnie po kilku tygodniach głodówki, a do tego czasu będę używał starych, wysłużonych i przeciętnych słuchaweczek Sony (tak, będę słuchał na słuchawkach, nie na głośnikach). Oczywiście chętnie wysłucham już teraz sugestii co do kompletu (słuchawki pewnie też nie powinny przekroczyć 300 zł - lubię muzykę, ale nie posiadam słuchu Mozarta, ani majątku Billa Gatesa). W głównej jednak mierze interesuje mnie sensowna zewnętrzna karta, którą uda mi się dostać na terenie Polski.

Chętnie udzielę wszelkich potrzebnych informacji, jeśli ktoś zdecyduje się mi pomóc i będzie ich potrzebował.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Edit:
Jeszcze jedno - posiadam 64-bitowy Windows 7; byłoby miło, gdyby polecana karta działała pod nim icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że boję się tego sprzętu (nie, nie mam na myśli słuchawek) no i poczekam może na jeszcze jakąś opinię. A jeśli się nie doczekam, to może i kupię. W sumie to można znaleźć dosyć pozytywne wypowiedzi.

Jeszcze jedna sprawa - posiadam głównie muzykę w formacie flac; czy to byłby problem?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach