Skocz do zawartości

Wzmacniacz + monit. --> denon, marantz etc


Dr_tayson

Recommended Posts

Witam serdecznie na wstępie jako nowy uzytkownik forum,
bez kozery startuję z kilkoma pytaniami do was ;>

Otóż jesli chodzi o sprzet audio jestem laikiem, do tej pory jedyny sprzęt grający jaki miałem to różnorakie głośniczki komputerowe ... MidiLand, Logitech, JBL Creature ;] wszystko w konfiuguracji nieśmiertelnej, 2.1

Jednak jako że muzyki słucham w sposób permanentny oraz ucho staje się coraz bardzej wyczulone icon_biggrin.gif postanowiłem zaopatrzyć się w skormny zestawik wzmacniacz + stereo (podstawki)

Jako tło należałoby zacząć od charakterystyki no co i po co i ku czemu służyć mają sprzęty owe ;]
Sytuacja wygląda następująco, pokój w ktorym będzie sprzet nie oszałamia wielkością, skąd tez zdecydowałem się na kolumny podstawkowe.
Na głośnikach będzie leciała muzyka typu Jazz, R'n'B, troche czarnej muzyki, filmy i okazjonalnie gry konsolowe także głównie zalezy mi na czystym dźwięku oraz w miare dobrych niskich tonach ze wzgledu na filmy i gry, ale zrównoważonych względem srodka i gory ze względu na Jazz i spokojniejsza muzyke.

Do sprzętu owego podłączony będzie MacBook oraz Xbox360, także prosze to równiez uwzględnić ;]


Dobieranie sprzętu ze względu na kompatybilnośc i ewentualną synergię jest mi obce, jednak poszperałem troszke na allegro i znalazłem kilka produktów ktore mogłyby mnie zainteresować, mozna po nich zauważyć przedział cenowy ktory mnie ogranicza ;]

Konkrety....

Wzmacniacze ...

1. DENON PMA 655 http://allegro.pl/item281417323_deno...a rancja.html

2. DENON PMA 500 http://allegro.pl/item282421739_deno...warancji_.html

3. Marantz Model 1122 DC http://allegro.pl/item283363452_mara...czna_cena.html

4. jakiś inny model w podobnej cenie ktory mozecie mi polecić.