Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
error20

Zestaw do 400zł

Recommended Posts

Mój brat zbiera płyty(cd i lp) nazbierałą sie już tego cała sterta, ale nie dorobił sie jeszcze gramofonu ani głośników(komputerowe sie nie licza:P) chcemy mu kupic prezent na urodziny. Mamy 400zł, na gramofon zbiera, wiec chcielismy kupić głośniki.
Kupi sie cos sensownego do 400? Najlepiej gdyby można je było podpiąć do laptopa, a w przyszłości do gramofonu.
Jako że jestem w tych sprawach zielony zdaje sie na wasza wiedze:)
Jeśli to ma jakieś znaczenie to słucha głównie rapu/reggae(zagranicznego).
PS: mieszka w bloku wiec bardziej zalezy mu na jakości niż na mocy.

Jeśli w ogóle to tylko i wyłącznie wybierając ze sprzętu używanego. Potrzebujesz wzmacniacza z wejściem PHONO (specjalny stopień korekcyjny dla gramofonów) i dwóch kolumn głośnikowych. Licząc po 200zł za część zestawu jest średnio nawet na rynku wtórnym, gdyby było 600, a najlepiej 800zł to możnaby już wyczarować całkiem niezły zestawik.

A sam wzmacniacz za 400? Chodzi mi głównie żeby miał juz coś a on potem powoli bedzie sobie kupować reszte.
On nie jest jakims dużym audiofilem wiec napewno nie bedzie kupował bardzo drogiego gramofonu(z reszta nie ma na to pieniedzy)

Pytasz o nowy czy używany? Nowego nie da się za tyle kupić, nie licząć chińskich produktów, które nie są godne polecenia.

Poszukaj tutaj hifi.pl, największa szansa na trafienie czegoś "od audiofila". Dodatkowo warto znaleźć coś blisko miejsca zamieszkania, żeby odebrać osobiście, obejrzeć, może sprawdzić na miejscu czy działa icon_wink.gif

Na początek będzie spoko, o ile oczywiście jest w dobrym stanie technicznym icon_wink.gif

PS: Właśnie wróciłem z Częstochowy icon_biggrin.gif

Cytat

PS: Właśnie wróciłem z Częstochowy icon_biggrin.gif

Pacio94, modliłeś się na Jasnej Górze o lepszy sprzęt, czy też dziękowałeś za obecny? icon_wink.gif icon_lol.gif

Cytat

Powinienem się chyba pomodlić, żeby jakiś lepszy się pojawił jednak icon_mrgreen.gif