Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
geforce86

podlaczenie kompa na zone 2

Recommended Posts

witam , dawno nie zagladalem , ale widze ze duzo sie nie zmienilo , starzy poczciwi bywalcy wciaz sa, znaczy ze wszytko jest w jak najlepszym porzadku . Mam pytanko i prosbe o lekka pomoc . Mam podlaczonego kompa do Onkyo 607 przez hdmi . Wszystko lata , miod malina 7.1 . problem w tym ze jak wylacze ampa to nie mam dzwieku . zastanawialem sie wiec czy moze nie zrezygnowac z 7.1 na rzecz 5.1 i dac 2.0 na zone 2 z kompa . czyli jak mam ochote to 5.1 , a jak siedze noca to zone 2 na 2.0 . Jak podlaczyc aby bylo najlepiej ? toslink ? mam odleglosc z 15 metrow pomiedzy kompem a ampem . dzieki z gory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×