Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
xxxxxxxxxx

Głosniki plus wzmacniacz do 600-700zł

Recommended Posts

Szukam zestawu 2 głosników i wzmacniacza. tak do 600-700zł . nowe nie używane. Wiem , ze lepiej wyjdzie za używki ale ja chcę nówki. Powierzchnia to kawalerka z 25m , przeważnie do muzyki , zależy mi najbardziej na mocnym basie tak zeby mogły szybki zadrżeć , mocny głęboki bas taki jak bają prawdziwe tuby basowe a jak za tą cene bedzie cięzko , to polećcie mi coś najlepszego za tą kasę.No chyba ze dorzucę kilak stówek i będę miał juz to co mnie zadowoli icon_wink.gif. Sprzęt bedzie podłączony pod laptopa. Kupilem tak zachwalane microlaby fc530 i kartę usb maya u5... ale moje stare logitech x540 które sprzedałem ponieważ chciałem zmienić 5.1 na 2.1 byly lepsze... Microlaby to badziewie i je oddałem .Zawiodłem się więc chcę jakieś nie komputerowe. Co mi polecicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za tak straszną kasę icon_wink.gif .Polecam mini wieżę z marketu.

A jedyna która może od biedy zagrać to Manta V 5.Choć nie wiem czy mozna ją jeszcze dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
za taką kasę nowego zestawu nie ma szans kupić na dobrym poziomie i z dużą mocą.
za 700zł używany możesz kupić całkiem fajny zestaw.
http://allegro.pl/whd-digitalfester-studio...2637086755.html te kolumny wyglądaja bardzo sensownie.
http://allegro.pl/marantz-sr-50l-cd-amplit...2609566062.html
i taki zestawik zaproponował bym z używek np.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Bez przesady icon_wink.gif ,Dla przeciętengo użytkownika taka kowta jest i tak spora. Nie jestem maniakiem ;p


Nie trzeba być maniakiem. Wystarczy chcieć słuchać dźwięku jako tako podobnego do intencji artysty, który aktualnie śpiewa i gra. Za 700 nowy sprzęt da Ci wrażenia boom-boksowe. Pogmeraj po media marktach itp sklepach to zobaczysz co za takie pieniądze można kupić - plastikowy sprzęcik z plastikowymi kolumienkami i plastikowym dźwiękiem.
Poza tym 25m2 to całkiem duża powierzchnia - zwykle sugerowane są wtedy kolumny podłogowe, żeby bas był słyszalny.
Dlatego warto, po pierwsze, zerknąć w stronę sprzętu używanego, a po drugie liczyć się że i tak kilka stówek dołożyć warto będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Takie niebezpieczeństwo oczywiście jest. Z nowym sprzętem za taką kasę masz natomiast pewność, że będzie badziewny icon_wink.gif.
Zabezpieczyć się można kupując po odsłuchaniu i obejrzeniu sprzętu na żywo - to raz.
Kupując na allegro warto kupić od kogoś z dużą ilością pozytywnych komentarzy. Nawet czasem od handlarza lepiej (nie chce sobie psuć opinii) niż od prywatnego sprzedawcy z kilkoma komentarzami - to dwa.
Uczciwych ludzi jest jednak wiele więcej niż oszustów - to trzy icon_smile.gif
Powodzenia.

PS. Większość życia słuchałem na sprzęcie kupowanym już jako kilku - kilkunastoletnie urządzenia. Dopiero niedawno (2-3 lata temu) kupiłem nowy wzmak , cd i kolumny (jednak za wielokrotność sumy, jaką decydujesz się wydać) i do dziś rozważam, czy nie lepiej bym zrobił kupując wtedy używane klocki za taką samą kasę icon_eek.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kupując na allegro warto kupić od kogoś z dużą ilością pozytywnych komentarzy. Nawet czasem od handlarza lepiej (nie chce sobie psuć opinii)

Napisąłes - nie chce sobie psuć opini
Wywnioskowalem 1 ;p


Co powiecie o tych 2?

http://allegro.pl/carbon-cr-722-mp3-2x120w...2625390224.html

http://allegro.pl/aeg-lb-4710-bass-reflex-...2618795026.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Powiem szczerze te pierwsze to na pewno jest badziewie, jeszcze ten dumny tytył wzmacniacz "high end " i wszystko za cene 500 zł. To na 100% jest badziewie. Co do tych drugich to nie wiem, bo szczerze mówiąc firmę widze pierwszy raz na oczy.

Wiesz wydaje mi sie, że do takiej kasy i twoich wymagań powinieneś się rozejrzeć w segmencie kolumien PC. Zaznaczam kolumien nie pierdziawek. Dam ci tutaj parę takich " okazów " którymi na pewno warto się zainteresować.

http://www.ceneo.pl/2120680 - Creative serii Gigaworks - bardzo chwalone
http://www.ceneo.pl/14215229 - Solo 7C Microlaba. Na prawdę kawał solidnej kolumny, potrafi też dobrze walnąć. Równiez polecam jedyny minus - podobno często się psują
http://www.ceneo.pl/12184811 - Miałem dużo niższą serie ModeCom, te miałem okazję słyszeć. Też na prawdę fajnie dają, ale potrzebują miejsca na rozstawienie aby prawidłowo grać tak samo jak Microlab Solo 7C.

I myślę, że to tyle do polecenia Tobie z segmentu komputerowych. No jeszcze poleciłbym ci T20, bo są bardzo fajne, ale pod względem basu Cię na pewno nie zadowolą icon_wink.gif. Myślę, że do tej kasy nie powinieneś szukać wzmaka + kolumien, bo po prostu nic dobrego nie dostaniesz.

Weź sobie te Creative Gigaworks T3 bardzo fajny i udany model. Ewentualnie te ModeComy też odpowiednio rozstawione zaskoczą swoim brzmieniem. Lecz radziłbym w kierunku Gigaworksów.

Jakbyś sobie ten subek od Gigaworksów ustawił w jakimś kącie to na pewno bas nabrałby jeszcze więcej mocy i na prawdę myślę, że zadowolił by cię.

Ewnetualnie jeśli byłbyś wstanie trochę nagiąć budżet to bierz : http://www.ceneo.pl/11380153s.

Na prawdę potrafi się podłoga ostro zatrząść, oczywiście jeśli odpowiednio ustawisz sub icon_smile.gif. Te Logitech Z-906 jeśli chodzi o bass to na prawdę polecam. Na pewno Cię zadowolą Edytowano przez RoRo
odpowiadając na post poprzednika nie ma sensu cytować go w całości!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do Twojego wniosku zabrakło u mnie ogonka przy "e" icon_wink.gif
Popatrz jeszcze na używane Yamahy Pianocraft. Wprawdzie , jak pisałem do Twojej powierzchni pasowałoby coś większego (kolumny na pewno) ale Yamaszka na 20 m2 daje radę, to może i u Ciebie jakoś wydoli i bas słyszalny będzie. I jeśli kupowałbyś aplitunerek i kolumny to nawet w budżecie masz szansę się zmieścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrew , komputerowych to jednak bym nie chciał, moze się okazac ze znowu nie spełnią moich oczekiwan.
Adamc , za taką kasę jak mowisz, to lepiej chyba wziasc takie jakie mi ktos proponował , np - http://allegro.pl/jamo-s606-hcs3-s-606-kol...2635174733.html , takie chyba bedą lepsze icon_smile.gif ?? czy na tym bas bedzie głębszy , ze szybka zadrży icon_wink.gif ?? tyle ze do tegio jakis wzmak to jzu trochę wyjdzie, ale ok jaki wzmak do tego ? i czy to prawda , ze stare wzmaki czerpią max prądu nawet jak głosniki idą na minimum ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
słuchałem tych Jamo oraz 506 i niskie tony owszem w nadmiarze ale za to grają dość chaotycznie - popatrz za używkami jak radzą bardziej doświadczeni koledzy na pewno lepiej wyjdziesz na tym jeśli chodzi o jakość dźwięku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli nie chcesz komputerowych to ok. Myśle, że nie potrzebujesz kolumien podłogowych.

Powiem Ci tak ja sa kupiłem wzmacniacz Sonego za 80 zł i kolumny Kenwooda za 110 zł no i + kable. Razem wyszlo mniej niż 300 zł, a bas na pewno by cię zadowolił. Nie są wcale duże te kolumny a grają na prawdę mocno i mają wbrew pozorom potęzny bas. Myślę, że nie ma sensu byś inwestował tyle pieniędzy w duże podłogowe jeśli tanio też można zmontować coś fajnego. Nie raz się przekonałem, że dużo mniejsze kolumny potrafią zagrać dużo mocniej niż takie właśnie wielkie metrowe podłogowe.

Ja mam je teraz w konfiguracji T-20 jako gwizdki i Kenwood jako basówki i na prawdę gra to fajnie. Myślę, że powinieneś się przekonać do używanego sprzętu mój wzmacniacz ma około 30 lat kolumny ze 20 i gra to na prawde fajnie i na pewno dużo lepiej i mocniej niż taka wieża za 600 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×