Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafraj

Identyfikacja kolumn

Recommended Posts

Witam wszystkich
Mam prośbę o pomoc w identyfikacji kolumn.
Od 10 lat gram na nich i naprawdę żal mi je wyrzucać bo fajnie wymiatały a padł mi bas w jednej. Chętnie bym poszukał części i złożył z powrotem do kupy czy raczej dał komuś do złożenia , ale poza tym że są firmy HECO i na pewno to stary wypas bo kupiłem dawno temu i już dobrze używane to nie mają żadnych oznaczeń kompletnie i nie wiem co to za model więc nie wiem ...czego mam szukać.
Jak ktoś wie co to za sprzęt byłbym wdzięczny za pomoc w identyfikacji.

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie wiem co to za model ale moja rada taka: wykec popsuty glosnik i sprawdz oznaczenia na nim powinno cos byc moc impedancja jakis nr seryjny.Moze na tej podstawie dokupisz glosnik a jak nie to wymien dwa na inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co w nim padło - zawieszenie czy przepalił się?
Najprostszym wyjściem i często najszybszym i najrozsądniejszym cenowo/brzmieniowo może być wymontowanie obu głośników, a następnie ich naprawa w którejś z firm zajmujących się regeneracją głośników icon_cool.gif
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Niestety nie wiem co to za model ale moja rada taka: wykec popsuty glosnik i sprawdz oznaczenia na nim powinno cos byc moc impedancja jakis nr seryjny.Moze na tej podstawie dokupisz glosnik a jak nie to wymien dwa na inne



Zrób ja kolega GAWRON___M' radzi, w tym przypadku ciężko będie się dowiedzieć bo są one nietypowe. Znalazłem taką stronkę Producent kolumn
Produkują kolumny, nazywają tak samo. Klepnij do nich email z foto z zapytaniem o parametry. Może coś poradzą.

pozdr arti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za rady i myślę że zrobię tak że wyślę na tę stronkę zdjęcia ( od Artiego ) , może odpowiedzą a jeśli nie to faktycznie wykręcę i w środku jakieś oznaczenia będą a potem do regeneracji ... i to może byc największy problem hihi bo pewnie za dużo takich firm nie ma ?! Zobaczymy. A co padło ... Trudno mi powiedziec bo na tym się nie znam , na pewno się nie spalił natomiast po prostu "pierdzi" jeśli tak mogę niedelikatnie rzec. Słuchac się tego po prostu nie da icon_twisted.gif

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafraj
Zerknij na aukcje na Allegro - głośniki uszkodzone, tam reklamuje sie trochę firm "naprawczych"
http://www.allegro.pl/14286_uszkodzone.htm...&view=gtext
Jak wybierzesz województwo, to może znajdziesz coś w pobliżu i nie trzeba będzie korzystać z usług poczty...

Przy okazji - podaj region, gdzie mieszkasz - będzie łatwiej coś Ci podpowiedzieć i dać konkretne namiary icon_rolleyes.gif
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki zaraz zerknę , może coś się trafi. Przy okazji się zorientuję ile to by kosztowało bo wiadomo że i tak wszystko od kasy zależy niestety. A mieszkam we Wrocku , mam nadzieję że znajdą się firmy które naprawiają i to a nie tylko dziury na drogach hihi. Trochę boli to moje zawieszenie ale mam nadzieję że do Euro 2012 bedzie jakaś sensowna obwodnica i mniej pułapek. icon_mrgreen.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafraj
No to niestety nie mogę Ci pomóc - z Wrocławia nie mam żadnych namiarów audio, znam jedynie ratusz i rynek icon_lol.gif
A co do dróg - to chyba GDDKiA (Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) zakłada, że wszyscy w Polsce przesiądą sie na rowery (po co szersze drogi i większa ich liczba) lub się na poduszkowce (to odnośnie dziur w drogach, zresztą to jest bardziej robota dla władz gminnych, bo na drogach krajowych jakoś jeszcze idzie - może ciut wolno).
Zawieszenie - myślałeś o swoim samochodzie czy o piankach w głośnikach? icon_mrgreen.gif
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Myślę że kolega pisał o samochodowym zawieszeniu.

rafraj piszesz że działa ale pierdzi, prawdopodobnie to wina sparciałego resoru głośnika (tej gąbki).
Koszt samego zamiennika to około 10-20 zł szt.
Taką naprawę można wykonać samemu, trzeba oczyścić i wkleić zamiennik.
Jeśli jednak nie czujesz sie na siłach to zleć komuś.
Staraj się nie używać tych głośników w tym stanie bo mogą się mocniej uszkodzić i naprawa będzie droższa.
Zaglądnij tu: Behringer sprzedaż i naprawa głosników
Nie znam firmy, znalazłem ich w necie, są z Wrocka.

pozdr. Arti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki raz jeszcze za pomoc , podzwonie i popytam jakie ceny proponują za wymianę i robociznę. Mówisz że to może być wina resoru Arti .... Hmm , gdyby faktycznie tak było i gdyby takie koszta jedynie bardzo bym się ucieszył... Może i coś w tym jest bo akurat ta gąbka jest w stanie szczątkowym...z zewnątrz tak wygląda przynajmniej. Na razie nie używam w zasadzie tych kolumn nawet nie ze względu na uszkodzenia tylko nie da się słuchać po prostu. Gram sobie na pożyczonych więc jakoś żyję icon_smile.gif)) Takie nawet fajne Cantonki. Dzięki za tego Behringera też icon_smile.gif)

Zawieszenie oczywiście samochodowe Roro icon_smile.gif) A rower jest generalnie bardzo zdrowy jak najbardziej tylko niekoniecznie w zimie icon_smile.gif) Co do poduszkowców żadnych danych nie mam ale wątpię żeby były na kieszeń przeciętnego zjadacza hihi....no i potrzebują na parkingu więcej miejsca icon_smile.gif)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×