Skocz do zawartości

Jaka zewnętrzna karta dźwiękowa pod hd 380 pro?


Recommended Posts

Witam! To mój pierwszy post no i jestem troszkę zielony w tych tematach, także chciałem spytać jaka zewnętrzna karta dźwiękowa pod USB (fajnie jakby miała funkcję wzmacniacza pod handlera) najlepiej by pasowała pod Senki HD 380 pro. Na słuchawkach słucham wszystkiego, od hip-hopu po muzykę klasyczną, oglądam filmy, lecz mniej gram w gry i ich nie brałbym pod uwagę. Zastanawiałem się nad Fiio E10, E17 i Audiotrak Maya U5. Ceny ich troszkę się różnią, jednak uznajmy, że jeśli jakość była by dużo lepsza, to mogę to zaakceptować. Dodatkowym plusem była by niższa cena w Anglii.
Pozdrawiam icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
Cytat

E10 jest tylko do komputera, nie da się podłączyć smartfona.

E07K można kupić w mp3store.pl, trzeba tylko poprosić żeby wysłali E07K a nie E7




A jaka jest cena E07K w mp3store? Przepraszam, że tak pytam ale widzę tylko E7.
I kilka takich pytań dodatkowych, rozumiem, że E07K mogę podłączyć pod smartfona oraz komputer, tak? Czy E07K ma akumulator czy jest zasilane z urządzenia, do którego jest podłączone? Jack 3,5mm ma też zasilanie na pierwszej "igle" dlatego można się spodziewać, że stąd będzie pobierany prąd. Jeśli tak jest, to czy idzie do dużo? Chodzi mi czy to znacząco skróci czas pracy smartfone'a na baterii.
Dzięki wielkie za pomoc.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Będzie ciężko. W E11 jest taka możliwość - pasuje akumulator od Nokii, bodajże BL-5C.



W takim razie może coś po prostu da się z tym wymyślić. Najwyżej będę codziennie ładował go po 2 latach używania icon_biggrin.gif Rozumiem, że E07K to dobry wybór, także chyba po prostu zamówię. Czy w zestawie jest wszystko co potrzebne by podłączyć pod telefon oraz komputer?