Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gucio1916

Wymiana sprzętu - prośba o fachową poradę

Recommended Posts

Witam.
Mam do Was prośbę o poradę na co zmienić mój aktualny sprzęt.
Teraz posiadam Yamaha R-S300 i podłączone są do tego kolumny Wharfedale Diamond 9.4.
Sprzęt podłączony jest w pokoju 20 m.
Mam CD Philipsa, który zamierzam zostawić.
Muzyka, której słuchamy to przekrój od umc umc umc, przez jazz, rock i punk itd.
Myślę o sprzedaży powyższego sprzętu i dołożenie np. 500 zł.
Szczytem szczęścia byłoby także wejście optyczne w amplitunerze, żeby podłączyć LCD.
Dzięki z góry za pomoc i sugestie!

Nie wiem, czy 500zł. zrekompensuje, to co stracisz na sprzedaży? Pewnie nie.
Chyba, że myślisz o używanym sprzęcie?

Witaj,
ja bym zaczął od najważniejszego - co nie podoba Ci się w aktualnym zestawie, czego w brzmieniu Ci brakuje.

Witam,
Na moje ucho, sprzęt jest bardzo analityczny, jednak brak mu dynamiki i bas jest cienki.
Jestem początkujący w tym temacie, więc mogę sie troche mylić, a powyższy zestaw jest moim pierwszym:)

Odtwarzacz to Philips CD 618.
Jeśli chodzi o pieniądze to chciałbym przeznaczyć kwotę ze sprzedaży plus 500 zł tak jak napisałem w pierwszym poście.
Głównie skupiam się teraz na wymianie ampli na wzmacniacz.

No dobrze. A ile dostaniesz za ten ampli? Bo chcieć a sprzedać za konkrertną cenę, to często dwie różne rzeczy.

Tak myślę że jakieś 600-700 zł za ampli.
Kupiłem go jako nowy i używam z godnościąicon_smile.gif
Jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu:-)

Ampli trafił do ludzi.
Teraz czas na kupno wzmacniacza do 1000 zl.
Wyszperałem takie:
http://allegro.pl/denon-pma-1060-stan-skle...3102688147.html
http://allegro.pl/harman-kardon-hk650-410-...3100597008.html
http://allegro.pl/kultowy-wzmacniacz-maran...3101472564.html

W/w sprzęt miałby grać z Wharfedale Diamond 9.4
Dziękuje z góry za pomoc:)