Skocz do zawartości

Sprzęt Audio


Michał:)

Recommended Posts

Witam Chciałbym kupić sobie do pokoju sprzęt audio(za bardzo się na tym nie znam ) Interesuje mnie sprzęt używany do ok.700-800. Mam głośniki 5.1 od Dvd 8 ohmów czy jakoś tak. Lubię czasami słuchać muzykę na fulla. Mieszkam na wsi może to być głośny sprzęt Pomóżcie coś wybrać czy amplituner czy jakiś wzmacniacz( Nie znam się na tym ) ten sprzęt ma być do słuchania muzyk i w przyszłości do oglądania filmów (Chyba ) Proszę pomóżcie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Na początek będzie dobrze, jeśli konkretnie określisz do czego zestaw ma służyć. Napisz też, czego słuchasz, jak duży jest pokój, gdzie będzie stał sprzęt i jakie brzmienie lubisz. Z kwoty wnoiskuję, że sprzęt używany. Podaj co będzie źródłem dźwięku, pc, czy cd. To potrzebne informacje, aby coś doradzić, wybrać.
Czy Tobie zależy na dobrym brzmieniu, czy tylko na tym, żeby było głośno ?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Zestaw ma służyć do słuchania muzyki. Słucham pop , mój pokój ma ok.20 m? ,sprzęt ma stać na meblo-ściance lub kolumnach (zastanawiam się nad kupnem kolumn) i lubię bassy. Źródłem dźwięku będzie aux (z telefonu) ,pamięć przenośna lub pc. I zależy mi na dobrym brzmieniu( czysta muzyka a nie jakiś charszczenie czy jak to nazwać ) icon_smile.gif

A i sprzęt nie musi ładnie wyglądać (ma być dobry a nie do wystroju pokoju chociaż daje icon_razz.gif )
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może zacznę tak.
Do takiej powierzchni śmiało można wstawić kolumny podłogowe. Jeśli chcesz zestaw do słychania muzyki, daru sobie kino domowe. Na zestawie stereo też można obejrzeć film. Kino domowe za np. 2500 zł, to nic nadzwyczajnego, gdzie prawdziwe kina domowe są o wiele droższe.
Skoro planujesz słuchać w większości muzyki, to stawiaj na stereo. Zestaw kd, nie nadaje się do słuchania muzyki i tyle. Szczególnie jeśli piszesz, że zależy Ci na dobrym brzmieniu.