Meggan #1 Napisano 7 kwietnia 2013 Hej wszystkim!Dołączyłam do Waszego grona przed chwileczką, ponieważ chciałam dowiedzieć się czegoś na temat tych dwóch gramofonów, które przedstawilam w temacie. Może ktoś z Was miał coś takiego i potrafi mi doradzić, kupno którego bardziej się opłaca. Jako, że jestem totalnym laikiem, a właśnie wiedzę na temat gramofonów wyniosłam od Was, studiując kupę czasu Wasze posty, proszę o pomoc. Ma to być gramofon do domowego odsłuchu, niezawodny, że tak powiem trwały. Nie mam zbyt wiele pieniędzy, ażeby kupować gramofony z górnych półek, przynajmniej na razie, póki zaczynam. Mój pokój ma ok 20 m2, nie posiadam żadnych wzmacniaczy ani nic w tym stylu, na sam gramofon chciałam przeznaczyć do 700 zł. Załączę dwa linki które znalazłam na allegro.POMOCY ! http://allegro.pl/thorens-td-280-mk-iv-i3157273399.htmlhttp://allegro.pl/thorens-td-280mkii-i3100906542.html Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adamc #2 Napisano 7 kwietnia 2013 Jeżeli nie masz wzmacniacza ani nic w tym stylu to albo musisz kupić gramofon z wbudowanym wzmacniaczem i jakieś kolumny albo gramofon + wzmacniacz i kolumny.Za 700 zł może wszystkiego nie kupisz ale decydując się na tańszy, a dobry polski gramofon (za ok 200- 300 zł) powinno zostać Ci na uczciwy wzmacniacz. Pozostaną kolumny do kupienia. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Meggan #3 Napisano 7 kwietnia 2013 Właśnie chodzi o to, że ja na sam gramofon chcę przeznaczyć ok 700 zł, całą resztą się nie przejmuję, bo to mój tatuś jest od głośników, wzmacniaczy itp. Chodzi mi przede wszystkim o jakość dźwięku. Nie wiem, czy któryś z wymienionych przeze mnie gramofonów spełnia chociaż to kryterium. Dzięki za szybką odpowiedź! Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach