Skocz do zawartości

Dobór amplitunera i CD/DVD playera do kolumn Jamo S426 HCS3


o_w_o

Recommended Posts

Dzień dobry,

Sedecznie witam, to mój pierwszy post na tym Forum. Nie znam się szczególnie na systemach audio/video, a jednocześnie uwielbiam czyste dźwięki, stąd szukam porad u specjalistów, czyli u Was icon_smile.gif

Jestem właścicielem kolumn Jamo S426 HCS3 5.0. Chciałbym dokupić do nich amplituner i player CD/DVD. Bardzo zależy mi na czystych dźwiękach, muzyka i filmy po połowie, pokój 5x4m. Subwoofera na razie nie dokupuję, znam wszystkie zalety i wady tego rozwiązania; niestety sub musi poczekać.

Na ampli i player mam max 1,5 tys. PLN. W przypadku 2-2,5 tys bedzie konieczna negocjacja z żoną..

Proszę o Waszą poradę - co dobrać i czy powyższa kwota jest wystarczająca aby z kolumienek wydobyć ich możliwości.

Pozdrawiam,
O_W_O
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
na wstępie musisz zdawać sobie sprawę, że pewnym ograniczeniem będą kolumny, Jamo S 426 to podstawowa seria kolumn marki Jamo, która szczególnie przy muzyce objawia pewne niedoskonałości.
Wracając do elektroniki zwróciłbym Twoją uwagę na dwa zestawy: Yamaha HTR-4065 / BD-S473 oraz Onkyo TX-NR515 / BD-S309. Obydwie konfiguracje dobrze sprawdzą się w Twoim pomieszczeniu i konfiguracji, mają pełne wyposażenie włącznie z funkcjami sieciowymi. Yamaha zagra mocniej, bardziej skrajami pasma, oferując brzmienie gęstsze, cięższe. Onkyo zagra bardziej wysokimi tonami, szczegółowo z lepszą kontrolą basu.
Wybór zależy od Twoich preferencji, w przypadku pytań oczywiście służę pomocą. Ceny obydwóch zestawów z upustem powinny zmieścić się w akceptowalnym dla Ciebie przedziale cenowym.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.