Skocz do zawartości

Marantz PM 7004 i kolumny


maximuss81

Recommended Posts

Witam,
jestem miłośnikiem muzyki klasycznej i rocka. Mój obecny zestaw to MARANTZ PM 7004, MARANTZ SA 7003 oraz kolumny Bowers & Wilkins CM1. Jestem na etapie wymiany całości, jednak poczynając od wymiany stopniowej ze względu na zasobność portfela. Poczytałem na forach, że najlepiej zacząć od wymiany kolumn, następnie wymienić wzmacniacz, a na końcu odtwarzacz cd, ewentualnie dokupić nowy DAC. Dlatego chciałbym pójść tą drogę i mam do wyboru kolumny:
Monitor Audio GX300, Focal Electra 1007 S. Chciałem zapytać, czy na chwilę obecną mój wzmacniacz MARANTZ PM 7004 napędzi w/w kolumny? Oczywiście zaznaczam, że wzmacniacz będę wymieniał, ale jest to kwestia czasu, ok 1roku. A chciałbym skorzystać z tego, że będę miał możliwość zakupu jednej pary z w/w kolumn w okazyjnej cenie. Następnie będę skłaniał się właśnie na wymianę wzmacniacza icon_smile.gif
A jeśli Marantz PM 7004 np. nie będzie w stanie napędzić Monitor Audio lub Focal, to jaki będzie tego minus, jeśli jednak zdecyduję się na takie połączenie?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
zacznę od tego, że moim zdaniem ani Focal ani Monitor Audio nie są idealnym rozwiązaniem do muzyki klasycznej, rock natomiast będzie można przy odpowiedniej konfiguracji wzmacniacza przyjemnie posłuchać.
Mniejszym złem w Twoim przypadku będzie Monitor Audio GX, przy odpowiednim doborze wzmacniacza efekt końcowy może być nienajgorszy.

Nie wiem jednak, czy wybór konfiguracji tak zaawansowanego systemu opierać wyłącznie na dwóch kolumnach ze względu na dobrą cenę. Może się okazać że tańsze kolumny po prostu lepiej sprawdzą się w klasyce i efekt końcowy będzie lepszy.

Jeśli masz możliwości, namawiam na odsłuchy.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...