Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w wyborze domowego sprzętu audio.


ancanar

Recommended Posts

Witam.

Na początek chciałbym zaznaczyć, że jestem dość zielony w kwesti wyboru sprzętu audio. chciałem poprosić o pomoc w wyborze jakiegoś sprzetu grającego lepszego niż typowe "supermarketowe" wieże. Budżet określiłbym sobie na max 3 tys. zł. Pomieszczenie, w którym stała by wieża ma niewiele ponad 10m2 powierzchni, przy 2,5 metrach wysokości. Ponieważ jest to blok, głośnie słuchanie odpada (zresztą i tak nie przepadam za głośnym słuchaniem muzyki. Bardziej zalezy mi na milym brzmieniu, dobrej dynamice itp. Szczególnie wyczulony jestem na skrzeczące wysokie dźwięki czy "syczące" głoski bezdźwięczne (s, sz itp) w wokalu.). Próbowałem się orientować w sklepach i na innych forach i pojawiło się pare koncepcji, na temat których chciałbym poprosić o opinie.

Mikrowieże:
Denon D-F109C lub w tanszej wersji Denon M39 (spotkałem się z opinią, że te starsze modele są lepsze od d-109c)

Pioneer P1 (w podobnej cenie jak pierwszy z Denonów a podobno lepszy)

Harman/Kardon MAS101

Yamaha Pianocraft mcr-840 lub mcr-750

Zestawy Hi Fi:

TEAC AG-790 + TEAC CDP650 z głośnikami Klipsch (określanymi przez sprzedawce jako głośniki półkowe:P)

Oczywiście jeśli to możliwe poza opiniami o ww. modelach prosiłbym o inne propozycje, jeśli ktoś ma pomysły w tym budżecie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
jeśli tylko ilość miejsca pozwoli na postawienie systemu, złożonego z dwóch klasycznych segmentów stereofonicznych, takie rozwiązanie będzie wyraźnie lepsze pod względem brzmienia oraz bardziej elastyczne.
Przykładowo zwróć proszę uwagę na przygotowany zestaw - http://www.q21.pl/yamaha-r-s300-cd-s300-ns-333.html . Konfiguracja taka zagra wyraźnie lepiej, niż wszystkie wymienione przez Ciebie miniwieże. Można ewentualnie zmienić kolumny na np. Monitor Audio MR2, KEF C3 czy Indiana Line Nota 260, będzie jeszcze lepiej brzmieniowo, a w założonym budżecie zmieścimy się.