tatko1983 #1 Napisano 11 października 2013 Witam serdecznie wszystkich,kupiłem zakupiłem Amplituner marki Pioneer VSX-322 wraz z 5 głośnikami Pioneer S-ESR2TB.Po podłączeniu okazuje się iż normalnie grają tylko dwa największe FR i LR natomiast na początku w ogóle nie grał głośnik centralny i głośniki surround.Jestem laikiem jeśli chodzi o jakieś ustawienia tego sprzętu ale podłączenie jest dobre na 100%,pogrzebałem troszke w ustawieniach i udało mi sie zrobic ze graja wszystkie glosniki ale niestety bardzo cicho normalnie jak podgłaszam to głośniej zaczynają grać tylko dwa duże głośniki pozostałe 3 grają tak że trzeba przystawic je do ucha zeby było cos słyszec.Prosze kogos znającego sie na takim sprzecie o pomoc.Co jest nie tak z ustawieniami ? Pomocy Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo1964 #2 Napisano 11 października 2013 Przeczytałeś instrukcję obsługi? Czy jesteś pewien, że źródło przesyła dźwięk wielokanałowy? Może słuchasz muzyki w wersji stereo i wtedy to normalne, że grają dwie kolumny. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jacek75 #3 Napisano 11 października 2013 Z tego co pamiętam są tam opcje wielkości głośników small, larrge itd . W wyższych modelach była regulacja ręczna ustawienia głośników lub z mikrofonu, dodatkowo odcięcia i filtry dla suba . jeśli chciałeś słuchać np. "materiału stereo" na 5 głośnikach w opcji na advanced surrond wybiera się opcję bodaj extented stereo i dźwięk idzie na wszystkie kolumny. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo1964 #4 Napisano 11 października 2013 Cytat jeśli chciałeś słuchać np. "materiału stereo" na 5 głośnikach w opcji na advanced surrond wybiera się opcję bodaj extented stereo i dźwięk idzie na wszystkie kolumny. Ta opcja nazywa się Dolby Pro Logic. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach