Skocz do zawartości

Okradziony laik sprzętowy szuka wzmacniacza do tego co ma


adriansek

Recommended Posts

Miałem w mieszkaniu zestaw Yamahy w klasie A z którego byłem zadowolony. Niestety trzy miesiące temu okradziono mi chatę i zostałem z niczym.
Dostałem od znajomego w prezencie Odtwarzacz CD DP-3080 Kenwooda i kolumny Philips s 2x80w RMS ..wOOx (Bierna membrana) 6 omów (pewnie za jakiś czas wymienię) . Do tego został z poprzedniego sprzętu tylko gramofon Unitra GS-464.
Pozostaje do tego dokupić więc tylko wzmacniacz. I tu pojawiają się schody bo na Allegro dziesiątki modeli a nie chcę czegoś nabyć co okaże się porażką. Umiem docenić dobry dźwięk nie znam się jednak na modelach sprzętu i nie mam z tym doświadczenia.
Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów z forum może coś doradzić i zaproponować z Allegro do 500zł? Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Sprzęt stoi w pokoju 6x3m Słucham metalu, punka, jazzu, muzyki klubowej i klasycznej.
Jeszcze raz wielkie dzięki za udzielenie mi pomocy i sugestie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wolisz cieplejsze granie i ma być przedwzmacniacz PHONO a wzmacniacz za jakiś czas do wymiany, to może starsze NADy. Grają nawet lepiej niż te nowsze a są tańsze. Wygląd nadrabiają dobrym dźwiękiem.
http://allegro.pl/wzmacniacz-nad-3240pe-i3636874829.html
http://allegro.pl/nad-3300-pe-monitorserie...3640764349.html
Albo szukaj Fine Arts by Grundig modeli V 1 (raczej do mniej wymagających kolumn, np. standowych) V2 albo V3 (V 4 b. trudny do zdobycia, ale to prawie to samo co V 3). Wszystkie grają dynamicznie z lekkim ociepleniem i muzykalnie. Właściwie każdy rodzaj muzyki. Mam w domu V 1 i V 3, to wiem co piszę.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.