Skocz do zawartości

Totalnie zagubiony szukam zestawu od 1000- 1500 zł


mikolaj200293

Recommended Posts

Witam.

Mam problem i głęboko wierzę, że wiele osób głęboko zainteresowanych tematem sprzętu muzycznego wszelakiej maści może mi pomóc. Otóż szukam sprzętu muzycznego do salonu o powierzchni ok. 40 mkw, a mój budżet wynosi od 1000 do 1500 zł. Chciałbym żeby ten sprzęt spełnił wymagania mojej mamy, która będzie słuchać na nim muzyki podczas niedzielnych spotkań ze znajomymi, ale również żebym mógł puścić na nim soczyste electro lub inną muzykę przeznaczoną do zabawy i po podkręceniu głośności czuć moc, może nie obezwładniającą, bo wiem że mój budżet nie jest oszołamiający jak na takie przedsięwzięcie. Chciałbym znaleźć coś optymalnego w tym właśnie przedziale cenowym, a że jestem zupełnie zielony w tym temacie, proszę was o pomoc! Chodzi oczywiście o wzmacniacz + odtwarzacz CD/MP3 + kolumny. Chyba, że macie swoje własne propozycje innych możliwości, o których nie mam prawa wiedzieć ponieważ jestem zupełnym laikiem w tej kwestii icon_wink.gif

Jeszcze raz proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie udzielone odpowiedzi.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje pytanie jest trochę z gatunku: "Chciałbym wozić moją pięcioosobową rodzinę FIATem 126p".
Noo, raczej trudno będzie. A czytałeś choć kilka tematów na tym forum, bo temat jest dość częsty i wystarczyłoby trochę poszukać. W Twoim przypadku ekstremum to sprzęt za 1000-1500zł do 40m2
Poza tym w takim budżecie sprzęt będzie raczej z drugiej ręki. Więc taki odtwarzacz CD obsługujący mp3 może być trudno znaleźć. Albo będzie kiepskiej jakości.
Poza tym by dobrze nagłośnić 40m2 potrzebny będzie dość mocny wzmacniacz i spore kolumny (o dużych głośnikach niskotonowych). Ale można spróbować coś poszukać.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach