Skocz do zawartości

Jak dobrać odpowiedni sprzęt?


Sebastian

Recommended Posts

Witam, jak widać jestem początkującym użytkownikiem, dlatego też i moja prośba jest jak dla Was pewnie łatwa i oczywista. Chciałbym aby ktoś podpowiedział mi jaki najlepiej zakupić sprzęt nagłaśniający do pokoju ok. 11m2. Na chwilę obecną planuję zakup amplitunera Pioneer VSX-D711, a to co już posiadam to dwie kolumny JVC SP-MXJ150R o mocy 40W każda oraz subwoofer aktywny Jamo E4SUB.1 o mocy 70W. Wiem, że to niezbyt wiele, dlatego też planuję trochę rozbudować całość wraz z dodaniem dźwięku przestrzennego. Amplituner planuję podłączyć do komputera. Bardzo proszę o wszelkie sugestie, pomysły, uwagi itd. Prosiłbym również o wypowiedź na temat wspomnianego przeze mnie amplitunera, czy to będzie dobry zakup, czy może lepiej poszukać czegoś innego i dodatkowo jakiej mocy lub konkretnie jakie głośniki byście proponowali w tym konkretnie przypadku. Za wszystkie odpowiedzi z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam,
Sebastian
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jeśli sie upierasz na Pioneera to poczekaj jeszcze chwilę, wejdą nowe modele (lada miesiąc), starsze kupisz sporo taniej.



Czy to znaczy że model Pioneera VSX817 też zostanie wkrótce zastąpiony nowszym modelem ? Pytam bo przymierzam sie do zakupu i nie wiem czy poczekać jeszcze chwilę icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

najlepiej zakupić sprzęt nagłaśniający do pokoju ok. 11m2.


11m2 to baaardzo malutko. Nie znalazłem tych twoich kolumn tak więc cięzko mi cokolwiek powiedzieć na ich temat. Więc krótko i ogólnie.
4 kolumny. Najlepiej monitory lub minimonitory. Symulacja centralnego w amplitunerze. Subwoofer zostaw.

To tyle. Coś więcej dopiero gdy określisz do czego ma służyć zestaw. Do muzyki, KD czy gier? Oraz gdy zdefiniujesz budżet jaki na to będziesz miał

P.S.
Na 11m2 nie pchaj się w podłogówki. Żadne.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation