loco50 #1 Napisano 30 grudnia 2013 W związku z tym,że nie mam doświadczenia żadnego w audio a opierając się na opiniach koneserów,że lepiej nabyć w drodze kupna lepszą używkę za te same pieniądze co słabszą nówkę mam pytanie o te dwa cd.Czy warto?Jeśli tak to który?http://allegro.pl/primare-d20-bajeczne-brz...3831984837.htmlhttp://allegro.pl/rotel-rcd-1070-pilot-rew...3808817204.html Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Angel #2 Napisano 30 grudnia 2013 Szanowny kolego. Szkoda, że tak jak większość odwiedzających to forum nie czytasz innych postów.Wiedziałbyś wówczas, że dobrze jest poznać to: http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.htmlA później napisać prawidłowo post.Nawet najlepszy klocek sam nie zagra. Gra cały system (jaki?). Nie zapominaj też o pomieszczeniu, równie ważnym jak sprzęt elemencie.Dopiero w tym kontekście można rozważać który odtwarzacz będzie lepszy.Nie znamy mnóstwa składowych w tym Twojego gustu brzmieniowego, by móc Ci rzetelnie odpowiedzieć. Dlatego przeczytaj, zastanów się i napisz jak należy swój post. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
loco50 #3 Napisano 31 grudnia 2013 Sorry boys Zapomniałem to napisać.Juz przecież raz pisałem w innym temacie.Tępak ze mnie .Dopiero kompletuję sprzęt a w zasadzie jestem na etapie oglądania cmokania słuchania. Teraz konkrety:- pokój to wysokie poddasze w nowym domu 40 m2- muzyka baaardzo różna- dobry stary punk rock (The Clash,The Ramones) trochę smutku(Joy Division, The Cure) New Order, Kraftwerk, trochę ze stajni 4AD( Wolfgang Press, Clan of Xymox) trochę ciężej( Rammstein) ale też hip-hop, muza z Kuby.A z polskich Kult, Partia, Komety, Made in Poland, The Kolt.-wzmacniacza nie ma( na razie)-kolumny to Dali Lektor 6( udało się tanio kupić nowe)Pozdrawiam i dziękuję za rady. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach