Skocz do zawartości

Wybór sprzętu stereo na początek


pezeet

Recommended Posts

Witam, chciałbym zasięgnąć waszej rady na temat sprzętu stereo. Jestem początkujący wiec nie mam wymagań audiofilskich icon_smile.gif
Najchętniej kupiłbym kolumny podłogowe myślałem nad stx f-180 ale widzę rożne opinie o nim. Chyba jako pierwszy budżetowy sprzęt nie będzie tragedii?

Nie mam pojęcia jaki wzmacniacz, mam w domu wzmacniacz akai AM-57 ale przy włączeniu coś jakby z tyłu "strzelało" "trzaskało" i chyba nie uzyskuje pełnej mocy, jest sens ewentualnie naprawiać ten wzmacniacz co o nim sądzicie?

-budżet max 1100 zł (kolumny+wzmacniacz)
-pokój 25m2 z niedużym skosem na jednej ze ścian (pod tym skosem będzie stała jedna z kolumn)
-źródłem dźwięku będzie laptop, TV oraz konsola xbox 360
-muzyka każdej po trochę (lubię miękki bas icon_biggrin.gif )
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że kolumny Tannoy M3, Mission M33i, Dali 140, Dali 505, jakiś model Jamo (tu pytaj RoRo), Paradigm, Monitor Audio. Oczywiście mogą być i monitory, ale trzeba doliczyć koszt standów (podstawek).
Wzmacniacz tani a dobry tradycyjnie polecę Fine Arts V 3 albo V 2. Może być też jakiś z oferty firm TEAC, Nakamichi, NAD, Kenwood (wyższe modele).
1100zł to nie jest wiele, ale nieraz można coś fajnego trafić.
Poszukaj, wklej linki, my z pewnością zweryfikujemy, postaramy się wybrać najlepsze.

Wzmacniacz oczywiście jest sens naprawić, jeśli naprawa nie będzie droga. Wówczas zostanie Ci na lepsze kolumny a wzmacniacz wymienisz w dalszej kolejności.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.