Skocz do zawartości

Czy karta dźwiękowa ulepszy jakość dzwięku w lapku(glosniki Bose)


Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów icon_wink.gif
chciałbym się dowiedzieć jedną rzecz, jakoś 2tygodnie temu kupiłem sobie nowe głośniki Bose Companion 3 series 2, używam do słuchania muzyki jedynie w Laptopie i w lapku mam zintegrowaną kartę muzyczną i już przechodzę do meritum, czy jak bym kupił jakąś kartę dźwiękową pod USB ( nie znam się za bardzo jaka była by najlepsza) czy poprawiłaby jeszcze jakość dźwięku. Ogólnie dodam że jakość jest super itp..
dzięki za odpowiedź i podajcie jakby co rodzaj karty lub wzmacniaczu nie znam się za bardzo na tym

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość dźwięku polepszysz i to znacząco. Ja jestem w trakcie poszukiwań karty muzycznej lub DAC'a do mojego zestawu stereo bo również za źródło służy mi obecnie laptop. Przesłuchiwałem jak dotychczas jedynie: Creative USB Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 i mogę napisać w skrócie:
- dźwięk jest wyrazistszy, odnosi się wrażenie jakby muzyka była nagrana dużo w lepszej jakości, z głośników wydobywają się bardziej szczegółowe brzemienia, poszerza się scena i przestrzeń i dochodzimy do wniosku, że do tej pory nasz laptop mocno ograniczał możliwości głośników.
Taką kartę podłączasz pod USB, to bardzo wygodne rozwiązanie. Ja szukałbym na allegro lub tablica.pl używanych kart, można znaleźć nowszy model za dużo lepsze pieniądze.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

kupiłem sobie nowe głośniki Bose Companion 3 series 2, używam do słuchania muzyki (...) Ogólnie dodam że jakość jest super itp..


Nie chcę Cię martwić, ale jakość nie jest super. Po prostu nie masz porównania do sprzętu, który naprawdę służy do słuchania muzyki, a nie tylko udaje. icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach