Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Przemek1991

Kultowa Wieża Sanyo DC 007c

Witam was icon_wink.gif . Z uwagi na to iz jestem nowym uzytkownikiem tego forum, po pierwsze witam was wszystkich i ciesze sie ze znalazłem forum, gdzie mogę (mam nadzieje) liczyc na pomoc was uzytkowników w roznych tematach na temat Audio icon_mrgreen.gif .

Przechodzac do tematu :

Za kilka dni bedę szczesliwym ( bądz nie icon_sad.gif ), uzytkownikiem kultowej wieży sanyo Dc 007c z 4 segmentami, amplituner, cd, MD, DVD + 2 Trójdrożnymi kolumnami Sanyo Sx - X5 o mocy chyba 140W ( nie wiem czy 140W czy 2x 140W) gdyż bardzo ciezko znalezc mi instrukcje dotyczace amplitunera oraz samych kolumn jak i całego osprzetu nie liczac zdjec oraz archiwa roznych sklepow internetowych. Nie słyszałem jak gra i to troche minus tego zakupu ale nie bede jechac 350 km po wieże, bo sie nie wypłace w tych czasach za paliwo. Moj budzet jest skromny max 400 zł jesli chodzi o taki sprzet. Zastanawiałem sie nad Sony Model MHC - RG440S ale wg opini innych mimo subwoofera i dosc sporej mocy nie bedzie on wcale aż taki dobry.Czy polecilibyście mi Sanyo Dc 007c do domu (pokój mały 2,5 x 3m)??, czy wiecie cos wiecej na temat tego modelu sanyo?? Przesyłam Zdj prawie zakupionego towaru oraz Sony MHC RG440S nad ktorym sie własnie zastanawiałem.

Proszę o pomoc!!!

Pozdrawiam!

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z tych dwóch to na pewno Sanyo. Tak ogólnie to pytanie czy potrzeba Ci aż tylu segmentów? Może wystarczy sam wzmacniacz/amplituner i dwie kolumny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Z tych dwóch to na pewno Sanyo. Tak ogólnie to pytanie czy potrzeba Ci aż tylu segmentów? Może wystarczy sam wzmacniacz/amplituner i dwie kolumny?



Czyli sanyo bedzie rozsadniejszym wyborem tak??, a po czym stwierdzasz, mam nadzieje ze nie po wygladzie icon_smile.gif , Cos wiecej na temat Tego modelu sanyo, niskie tony mnie intresuja gdyz lubie filmy, i muzyke z glebokim basem. I jaka roznica jest miedzy tymi dwoma w/w zaprezentowanymi na obrazu sprzetami??

Z góry dziekuje
Pierwsza opinia jest icon_smile.gif, czekam na wiecej bo jutro chce kupic xD

PS : 4 segmenty Pacio w sprzedaży wiec biore wszystko icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale dlaczego ten zestaw? Możesz odpowiedzieć na moje ostanie pytanie?

Co do opinii to owszem, trochę po zdjęciach, nie wiem jak gra Sanyo konkretnie, ale te mini wieże (w Twoim przypadku Sony) to tragedia (to już z doświadczenia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ale dlaczego ten zestaw? Możesz odpowiedzieć na moje ostanie pytanie?

Co do opinii to owszem, trochę po zdjęciach, nie wiem jak gra Sanyo konkretnie, ale te mini wieże (w Twoim przypadku Sony) to tragedia (to już z doświadczenia).



Dlaczego akurat taki zestaw?, poniewaz nie chce wydac wiecej niz 400 zł i nie chce tez jakis olbrzymich altonów itp, chce poprostu mini wieze aby podlaczyc pod komputer zamiast słabych głosników 2.1 czy tam 5.1 icon_wink.gif, chyba ze polecasz mi cos mocniejszego w tej cenie to chetnie popatrze, bo zakup to kwestia dni tylko wlasnie czego ; o icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Doświadczony audiofil i znawca sprzętu audio, jak choćby Pacio94 nie musi słuchać wszystkiego, by wiedzieć z jaką klasą dźwięku (nie jak konkretnie to gra) będziemy mieli do czynienia. To właśnie jest doświadczenie, rozeznanie w rynku. Tak jak doświadczony samochodziarz będzie wiedział, który samochód Daewoo Tico, czy Audi A3 jest lepszy.

Ja Ci zaproponuję jeszcze coś takiego, czyli osobny zakup elektroniki i kolumn.
http://allegro.pl/swietny-zestaw-denon-3-e...4019712343.html
http://allegro.pl/wieza-onkyo-r-30-c-30-k-...4030548794.html

http://allegro.pl/kolumny-mission-elecroni...4041313881.html
http://allegro.pl/2x-kolumny-wharfedale-cr...4031537686.html
http://allegro.pl/iq-extra-monitory-110-wa...4040989440.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wątpię ani nie podważam w żaden sposób absolutnie wiedzy Pacio94 tylko po prostu martwi mnie zakup taki bez oglądania i słuchania na miejscu, dlatego kieruję pytania do was icon_smile.gif, hmmm, Niezle dobrany sprzęt f1angel, dzieki bardzo icon_smile.gif, będe myslał nad tym, chodz podane np Wharfedale kolumny to 2x100W na 6 Omów tak samo jak Sanyo które mam zamiar kupic, ale pewnie jakos dzwieku bedzie lepsza. Mam 10m2 pokój i takie w zupełnosci mi wystarcza. Bede nad czym myslał przez noc icon_smile.gif

Pozdrawiam!!

PS : To ten zestaw Sanyo Dc 007c :

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i dostałeś propozycje o jakich sam myślałem. Jeszcze dla sprostowania, moc nie gra, co więcej nie odpowiada nawet za głośność (w sensie, 200W jest głośniejsze od 100W).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

No i dostałeś propozycje o jakich sam myślałem. Jeszcze dla sprostowania, moc nie gra, co więcej nie odpowiada nawet za głośność (w sensie, 200W jest głośniejsze od 100W).



Oczywiscie Pacio94 biore to pod uwage, jakosc dzwieku dla mnie jest wazna ale basik dobry głeboki to tez lubie icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Dobry bas" to dość względne pojęcie, a dla większości osób tutaj jego objętość to drugorzędna kwestia w kontekście takich cech jak: impakt, punktowość czy zejście icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

"Dobry bas" to dość względne pojęcie, a dla większości osób tutaj jego objętość to drugorzędna kwestia w kontekście takich cech jak: impakt, punktowość czy zejście icon_wink.gif



Ja az tak bardzo sie nie znam na tym ale nie jest az tak zle abym był ,, zielonym'' w tym temacie icon_smile.gif, Jednak z pośród zaproponowanych mi sprzetów przez min. f1anglel oraz to co Pacio94 chciałes mi zaproponowac także to samo, wybrałem.......... Sanyo Dc 007c. Dlaczego?, odkładajac moc i parametry na bok, podoba mi sie design oraz przystepnosc cenowa tego całego zestawu jak i juz zamówiony towar. W przyszlosci wezme pod uwage wasze propozycje, bo sa ciekawe i sie zastanawialem dlugo. Czy dobry wybór?, zostawiam to wam icon_smile.gif..

Aaaa i mam pytanko jeszcze jedno icon_smile.gif : Czy kolumny 2x100 W 6 omów bedzie odzwierciedlac dobry dzwiek i wykorzystywac bezpiecznie ta moc oraz w 100% z amplitunerem ktory ma Ac 230V, 50Hz 130W i nie wiem teraz czy 4 czy 6 omów, jesli 4 to co?? jesli 6 to bedzie kompatybilne?? nie bedzie ryzyka
??

Parametry sprzetu :

Wieża sanyo dc 007c + 4 segmenty DVD, CD 3 płyty, Tuner/wzmacniacz. Amplituner: Ac 230V, 50Hz 130W, kolumny Sanyo sx-X5 2x100W trójdrożne z systemem 3way Bass Reflex, Impedancja 6 Omów

Pozdrawiam!

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Będzie grało, nie ma problemu icon_smile.gif



Dobry film, dobra mp3 i powinno starczyc na 10-11m2 pokoju xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemka,
A napisz proszę co było z tą wieżą SANYO bo widzę ją wystawioną na tablicy i tak się zastanawiam czy jej nie kupić ale czytałem na forum, że się z nią przejachałeś.
Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0