Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze specyficznego sprzętu do 2500


roz_luka

Recommended Posts

Witam, wiem, że podobnych tematów jest wiele, ale wśród nich nie odnalazłem odpowiedzi na moje poszukiwania. Jestem zielony w temacie HiFi ale lubię posłuchać dobrej muzyki w dobrym brzmieniu. Jestem po awarii dotychczasowego sprzętu i od prawie pół roku męczę się na jakimś maleńkim ustrojstwie co bardziej brzęczy niż gra.... Proszę o pomoc...

Do tej pory miałem mini wieże Philipsa MCI500H (2x50W), nie jestem audiofilem i dźwięk mi się podobał - niestety wieża uległa dziwnej awarii i od 4 miesięcy serwisant próbuje ją nieskutecznie reanimować. Szukam więc nowego zestawu (około 2500 zł) posiadającego następujące funkcje:

1. radio internetowe (przez wifi)

2. odczyt mp3 z hdd (minimum 160 gb) - i tu jest największy problem. Wiele sprzętów obsługuje mp3 z hdd (czy też z pendriva) za pomocą usb - tak jest napisane w specyfikacji, ale czasem są dziwne ograniczenia - typu max 1000 utforów lub nie większy niż 34 mb itp. ale ciężko znaleźć te szczegóły. Całą muzykę przechowuję w formacie mp3 (dla mnie jakość jest ok, a wygoda nie ma sobie równych) i chciałbym móc ją odtwarzać z jednego dysku (coś około 160 mb powinno być ok)

3. możliwość eksploracji hdd według katalogów - a takich informacji to już nigdzie nie mogę odszukać - moja dotychczasowa wieża Philipsa pozwalała na eksplorację tylko po tagach idv3 (czy jakoś tak) - autor, album, utwór - robiła się masakra przy składankach i w ogóle moim zdaniem to nie jest najlepsze rozwiązanie. Wolę chwilę poświęcić na katalogowanie utworów niż na opisywaniu ręcznym każdej piosenki kto jest wykonawcą, a kto jest wykonawcą uczestniczącym- a potem wieża i tak z uporem maniaka pokazywała np, 18 tych samych wykonawców a nie 18 piosenek jednego autora

4. radio fm

5. nie cierpię CD ale czasem może się przydać