Skocz do zawartości

Harman Kardon HKTS 9 czy Canton movie 70


michald7

Recommended Posts

Witam, problem j.w. które głośniki wybrać?? Powiem szczerze, jestem zielony w tych sprawach. Budżet skromny 1000-1200 zł. Posiadam amplituner Harmana AVR 270. Głośniki do salonu z aneksem kuchennym, całość o powierzchni ok 30m2. Głośniki będą służyły głównie do filmów i słuchania muzyki. Nie jestem fachowcem od dźwięku, interesują mnie dobre, sprawdzone głośniki. Może macie jakieś inne propozycje?

PS. To jest mój pierwszy post na tym forum więc jeśli zrobiłem jakieś błędy to przepraszam

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i rady.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
podane przez Ciebie modele kolumn kompletnie nie nadają się do tak dużego pomieszczenia odsłuchowego. Zestawy takie sprawdzą się w milkunasto metrowym pokoju. Druga sprawa - jeśli będziesz także słuchał muzyki, także odradzam taką konfigurację. Zestawy małych głośniczków wspomaganych subwooferem z drobnymi wyjątkami nadają się wyłącznie do kina domowego, filmów.
Masz bardzo przyzwoity amplituner, dlatego namawiałbym na wybór dobrych, klasycznych kolumn. Budźet bardzo ogranicza wybór, tak naprawdę to uniemozliwia zakup nawet średniej klasy systemu 5.0. Jeśli będziesz słuchał muzyki, namawiałbym na początek do zakupu bardzo dobrych kolumn Pylon Audio Pearl 25 (http://q21.pl/pylon-audio-pearl-25.html) a w przyszłości dokupisz sobie pozostałe kolumny. Zapewni Ci to bardzo przyzwoity dźwięk także w stereo.
Jeśli jednak koniecznie chcsz kupić zestaw kolumn w konfiguracji 5.0, spójrz proszę na Taga Harmony TAV-606 v.3 5.0 (http://q21.pl/taga-harmony-tav-606-v-3-kredyt-20-x-0.html).

Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania poszczególnych rozwiązań.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach