Skocz do zawartości

Zestaw TV/Spotify


robertn

Recommended Posts

Cześć wszystkim!
Postanowiłem poszukać porady w internecie, gdyż przytłacza mnie ilość możliwych rozwiązań i opcji dostępnych na rynku.. a różne fora internetowe już nieraz uratowały mnie przed błędami i sprzedawcami-naciągaczami w obszarach, w których nie mam kompletnego rozeznania.
Przede wszystkim - jestem laikiem totalnym i nigdy nie miałem żadnego stacjonarnego sprzętu audio (poza wieżą jakieś 15 lat temu...).
Sytuacja wygląda następująco: kończę remont i póki mam jeszcze trochę środków chciałem zainwestować w jakiś system nagłaśniający do salonu.

System taki miałby spełniać 2 zadania:

1 Umożliwić puszczanie dźwięku z TV (filmy puszczane głównie z podłączonego do TV komputera).
Aktualnie łączę komputer z tv przez HDMI, ale w przyszłości chciałem kupić telewizor z wifi, żeby puszczać filmy zdalnie.
Mam też podpięte PS3

2 Umożliwić puszczanie muzyki z smartfonu/tabletu przez aplikację Spotify.

Chciałbym aby wszystkie głośniki można umiejscowić w okolicach tzw. ścianki (bez głośników z tyłu) - z tego co się orientowałem to system 2+1.
Nie potrzebuje żadnych zbędnych bajerów, płyt*)
Muzyka z zew. źródła może być puszczana przez kabel (może jakaś stacja dokująca..), choć oczywiście optymalnie byłoby używać wifi.

Istotne jest też słowo "trochę" kilka linijek wyżej - chciałbym, aby to była opcja z tych ekonomicznych (chciałbym wydać do 1.500,00 PLN choć jestem w stanie pod wpływem dobrych argumentów przemyśleć budżet).

Inne szczegóły (nie są chyba istotne w przypadku takiego raczej prymitywnego zastosowania, ale podaje zgodnie z poradnikiem "pierwszych postów):
-Wymiary pokoju ok. 4x4m duża wnęka do kuchni, wnęka do przedpokoju, drzwi balkonowe na taras.
-Muzyka: wszystkiego po trochu, raczej jakiś smooth jazz/ indie / muzyka elektroniczna / od czasu do czasu poważna - muzyka bardziej do puszczenia w tle.