Skocz do zawartości

Wybór zestawu stereo do 4000...


julk4

Recommended Posts

UWAGA: Pierwotnie miał to być raczej soundbar - obecnie STEREO!
Tak więc pytam o: wybór zestawu stereo do 4000
******************************************

Witam icon_smile.gif
Trafiłam na to forum przypadkiem, szukając informacji na temat Soundbarów. Od jesieni myślę o tym żeby kupić coś sensownego aby podłączyć pod telewizor, n-kę.
Przeczytałam chyba wszystkie wątki dotyczące Soundbarów i mniej więcej wiem co myśleć o tych tworach, jednak zaskakująco w serwisie znajduje się test np. JBL SB400 w którym jest dość dużo dobrych słów o nim.
Powinnam jednak zacząć od początku, nie znam się na dźwięku, nie miałam nigdy porządnego zestawu stereo ani tym bardziej 5.1, nie bardzo potrafię określić słyszane dźwięki, czytając tutaj opisy jaki może być bass - ilu określeń używacie, to niestety wymiękam, nie byłabym w stanie tego opisać.