Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Prusio

Wzmacniacz do kolumn Tonsil Altus 200

Recommended Posts

no załóżmy, że 500/600 zł mógłbym na to przeznaczyć. Nie znam się na cenach sprzętu, ale generalnie będę rozglądał się za używanym icon_wink.gif

Z jednej strony można podejść do tematu ze stoickim spokojem jak to zaprezentował kolega Zieluwid i zaproponować wzmacniacze, które zagrają jako tako z Altusami.
Albo...
Dlaczego jako tako? Nie, to nie wina tych niezłych przecież wzmacniaczy, ale Altusów. One tak grają, albo raczej odtwarzają muzykę, czy jeszcze trafniejsze będzie przetwarzają muzykę, że nieraz trudno poznać materiał wyjściowy.
Czyli.
Wzmacniacze będą jakościowo i tak za dobre do tych kolumn. Poza tym im lepszy będzie wzmacniacz tym bardziej obnaży niedoskonałości brzmieniowe Tonsilów.
Zatem.
Albo trzeba pomyśleć o lepszych kolumnach albo dobrać wzmacniacz tak, by maksymalnie zamaskował liczne niedostatki dźwiękowe Altusów.

Niestety nie wiemy jakiej muzyki słucha kolega Prusio, jaki ma gust brzmieniowy (dźwięk taki czy siaki - o co chodzi, można poczytać wpisy na forum i będzie wiadomo). Poza tym jakie pomieszczenie, ustawienie i kilka jeszcze ważnych spraw, które można znaleźć w temacie Pierwsze posty http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html

Szukałem kolumn, które mogły by służyć mi w domu oraz na kameralnych imprezkach icon_smile.gif Zdecydowałem się właśnie na Altusy, a co do dokładniejszego opisu:
- pokój około 12 m2 (dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć)
- generalnie słucham muzyki elektronicznej (hardstyle) https://www.youtube.com/watch?v=k9JimWNEPxs .
- będzie to wzmacniacz, który później naturalnie wymienię icon_smile.gif

To chyba wszystkie potrzebne informacje, a co do samych kolumn co polecacie skoro według was altusy nie są dobrym rozwiązaniem?

I przepraszam za niedopatrzenia związane z pierwszym postem icon_smile.gif