Skocz do zawartości

Jaki sprzęt dla mnie?


Duke254

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Jestem prawie zielony w temacie i potrzebuję pomocy w doborze kina domowego. Mam pokój 20m2 otwarty na kuchnię i korytarz.
Rogówka przy ścianie, więc ewentualne tylne głośniki nie mogą być za duże. Posiadam PS3 i starsze DVD Sony, które odtwarza tylko "oryginalne" płyty.
Szukam nowego sprzętu uniwersalnego/multimedialnego w cenie np. 2-2,5tyś zł, ale budżet można zmienić +/- jeśli będzie warto.
W 50% odtwarzanie muzyki, 30% gry PS3, 20% filmy. Nie wiem w jakiej formie obecnie najlepiej odtwarzać muzykę (jestem z tym mocno do tyłu),
ale często słucham m.in. z laptopa, koniecznie chce m.in. bezprzewodowo, mimo utraty jakości. Słucham od rocka do disco, czyli wszystko icon_lol.gif .
Wstępnie myślałem o systemie 5.0 - postawić na 2 dobre głośniki przednie, bez subwoofera, a pozostałe mniejsze i skromne.
Jestem średnio wymagającym słuchaczem z Gdańska.

Jaki sprzęt dla mnie będzie optymalny? Nie wiem czy potrzebuje odtwarzacz blu-ray, ale obsługa przez PS3 jest kłopotliwa. Sprzęt musi być b. kompatybilny
odtwarzać wiele formatów i posiadać hdmi, usb, dlna, bluetooth, nie wiem co jeszcze wifi?

1. Czy dobrze myślę, że cienkie długie kolumny nie dadzą tej jakości dźwięku co kolumny szerokie, większe jak np. Taga 606 czy 906?
2. Czy większa kolumna w drewnie z 2 głośnikami daje zawsze gorszy dźwięk niż kolumna w drewnie z np. z 4 głośnikami?
3. Czy bluetooth działa tak, że w laptopie poprzez Winamp włączę muzykę a amplituner ją błyskawicznie odtworzy,
czy też sterować muzyką trzeba bezpośrednio w amplitunerze po otrzymaniu pliku z laptopa?

Z góry dziękuję i pozdrawiam



Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W 50% odtwarzanie muzyki, 30% gry PS3, 20% filmy. Nie wiem w jakiej formie obecnie najlepiej odtwarzać muzykę