kubol #1 Napisano 10 października 2014 Witam, proszę o pomoc w dobrze monitorków, satelitak (jestem laikiem) do mojego wzmacniacza yamaha ax-550 który współgra za altonami 70 które są w mojej rodzinie od 2 pokoleń mam na oku takie coś:1. Tonsil ZgB 60-8-5942. PIONEER CS-590 3. ONKYO SC-380od razu mówię, że kompletnie się nie znam, wiem, że mój wzmacniacz ma 8 ohm i takich głośniczków szukam, chcę kupić używane i nie chciał bym żeby cena przekroczyła 250zł, będą grały w pokoju o wymiarze 16m2 najbardziej skłaniam się ku pierwszym, czyli Tonsil ZgB 60-8-594 proszę o poradę, z góry dziękuję i pozdrawiam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RoRo #2 Napisano 10 października 2014 Co chcesz osiągnąć kupując parę monitorów?Do czego Ci te monitory - zamiast Altonów, oprócz Altonów jako druga para (jeżeli mają grać równocześnie - to bez sensu...), czy do drugiego pomieszczenia?Pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubol #3 Napisano 10 października 2014 Miały by grać równorzędnie, altony są rozmieszczone na w kątach równolegle w pokoju, ze względu na kształt pomieszczenia i meble, te chciałbym umieścić jeden na przeciwległej ścianie na biurku, drugi zaś w centralnej części pokoju prostopadle do altonów na komodzie, to zły pomysł? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach