Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze kina domowego PIĘKNIE PROSZĘ


karolina1988_28

Recommended Posts

Dobry wieczór.
Wiem, że na tym forum jest wiele osób znających się na nowinkach technicznych, w tym m.in. na kinach domowych.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w wyborze zakupu kina domowego. Chciałabym zakupić kino domowe, a nie wiem zupełnie które jest lepsze.
Zależy mi na kinie, które sprawiłoby, że jakość oglądanych filmó będzie lepsza i na którym będzie można posłuchać muzyki na poziomie podstawowego słuchacza. Zastanawiam się nad tymi dwoma, ale jeśli można poradzić coś innego w tych cenach byłabym bardzo bardzo wdzięczna:
- samsung HT-H5550
- samsung HTD 5530

Kompletnie nie znam się na tym, Pięknie proszę o pomoc. Serdecznie pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co je rõżni? W modelu z 555 tylne głośniki są takie same jak te przednie, cała różnica. Słuchałaś w sklepie takigo zestawu, lub podobnego , wiesz na co się decydujesz ? Samsung robi bardzo fajne tv, ale sprzęt audio-video już icon_wink.gif oczywiście inna marka w tej cenie nie poprawi jakości dźwięku o 180 stopni, ale dobrze jest posłuchać.
Ważne jest by taki wynalazek był chcaż praktyczny i miał chociaż 1 wejscie optyczne dla tv ( bo nie zawsze tak jest) i z 1 analogowe rca, usb.
Jak sobie porównujesz 2,3 modele to najlepiej na stronie firmowej producenta icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już chcesz iść w plastik to bardziej renomowanej firmy takiej jak Onkyo(specializuja się w KD a nawet car audio-sam słuchałem zestawu w VW).Oosbiście lg,Samsungi,Panasoniki,Sony w tym wydaniu bym zostawił w spokoju może i ładnie wygladają ale to piszczałki i nie sugeruj się podawanął mocą 1000w czy 1500w w nich.
Do 1600zł zestaw Onkyo HT-S4505 gra on przyzwojcie jak na cenę Uzytkownicy potwierdzają że lepiej wypada od podobnego modelu Denona.BD możesz dokupić za 200zł odzielnie bez problemu
http://www.ceneo.pl/22553636#mh=a0a1aaaa13...Dw851fi0wwIUDg2