Skocz do zawartości

Ciężki wybór ;)


AAdrian

Recommended Posts

Witam wszystkich.
W technice audio jestem amatorem i do tej pory czyt. tylko o głośnikach...
Ucho to ja mam wymagające, lecz niestety portfel też jest wymagający icon_sad.gif
Zaoszczędziłem już kasę i stanąłem przy ciężkiej decyzji icon_wink.gif
Przychylam się do kupna 2× JBL ES 80
Lecz jaki amplituner ?
Póki co zastanawiam się nad DENON DRA-500AE i ONKYO TX-8050 
Otwarty jeatem na propozycje tylko nowe firm yamaha i pioneer, ale raczej wolałbym dokonać wy oru pomiędzy tymi dwoma
Lubie duże ilości basu ( wiem ze jbl maja dwa tweetery ale to ok )
Co wybrać błagam pomóźcie !


PS to raczej wiele nir pomoże, ale teraz słucham leciwych tonsili blues 150 na diorze aws 504 po tacie icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to: http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html
A jak napiszesz swój pierwszy post jak należy, to my jak najrzetelniej postaramy się na niego odpowiedzieć.
W tej chwili mamy za mało danych. Jak Ty się przyłożysz, to my na pewno też.

A to na czym słuchasz w stosunku do tego co chcesz kupić, wcale nie jest takie złe. A raczej to co chcesz kupić nie jest dobre.
Dodam pytanie. Dlaczego amplituner a nie wzmacniacz stereo. Będzie lepszy.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zieluwid
Po co powtarzać parę razy to samo?

AAdrian
Czy Ty w końcu napiszesz porządnie co potrzebujesz, jak to jest określone w "pierwszych postach"?

A wzmacniacz dlatego określa się jako lepszy od amplitunera, że sekcja radiowa w amplitunerze może wnosić zniekształcenia- i lepiej mieć oddzielnie tuner (czyli 2 niezależne elementy). A poza tym jest większy wybór niezłych wzmacniaczy niż amlitunerów...

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to mimo prośby kolegõw ( w sumie w twoim interesie) abyś coś przeczytał, pozostały bez echa, bo powtarzasz, dziwne rzeczy.