Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze pierwszego zestawu stereo


maciej_a

Recommended Posts

Witam
Jestem początkującym na forum więc proszę na początek o wyrozumiałość gdyż kiedyś zadałem kilka pytań oraz określiłem swoje oczekiwania na innym forum i niestety odniosłem wrażenie że nie kupując zestawu za minimum 10tys zł nie mam co tam szukać...

Do rzeczy zatem...

Chcę utworzyć swój pierwszy, na miarę swoich obecnych możliwości finansowych zestaw i nie ukrywam tego że to zestaw mocno budżetowy.

- Obecnie posiadam amplituner Pioneer VSX-916 (z czasem chcę go wymienić na jakąś integrę jednak na razie musi zostać przynajmniej jeszcze kilka miesięcy). Oczywiście będę szukał jakiejś używki w granicach 300zł. Może jakieś propozycje?
- Odtwarzacz chę dopiero kupić bo mam jakieś stare DVD. Na razie wpadł mi w oko Marantz CD-62. Co Wy na to?
- Teraz kolumny... Tu mam największy problem. Szukam czegoś w granicach 1000zł za parę. Nie ukrywam że chciałbym kupić nowe koumny. Biorę pod uwagę: Taga Harmony TAV 606F v.3, Pylon Pearl 20, Magnat Supreme 1002. Na razie w tym przedziale cenowym to chyba wszystko.

Wiem że sprzęt ten szału nie robi ale trzeba znać swoje możliwości i ewentualnie do nich dobrać sprzęt. Bardzo proszę o jakąś obiektywną ocenę moich wypocin i jakąś radę co mogę przy takich możliwościach uzyskać.

Zaznaczam że mam pokój ok 20m, słucham rocka (Queen, Nirvana, Metalica, Guns N Roses itd)

Dotychczas używałem zestawu kina domowego z kolumnami małymi plastikowymi więc różnica myślę że nawewt przy najprostszych podłogówkach będzie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Cytat

gdyż kiedyś zadałem kilka pytań oraz określiłem swoje oczekiwania na innym forum i niestety odniosłem wrażenie że nie kupując zestawu za minimum 10tys zł nie mam co tam szukać...


Właśnie na innym forum ... chodzą też słuchy że samochód poniżej 200tys nie jedzie i nie skręca icon_wink.gif