Skocz do zawartości

AKIRA STARY SPRZĘT PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM


pirat_sc

Recommended Posts

Witam wszystkich.
Jestem świeżakiem i totalnie nie znam się na kinach domowych/podłączeniach idt. dlatego prosze o lekką wyrozumiałość ;D
Pewnego dnia robiąc porządki w magazynku znalazłem stare kino domowe które było nieużywane przez lata,stało i tylko sie kurzyło..więc postanowiłem zabrać wszystkie kolumny do domu z nadzieją że je jakoś podłącze i tu powstaje problem. Jak to zrobić? Czy istnieje możliwość podłączenia spzretu w jakis magiczny sposob do komputera tzn laptopa?

Zebrane dane na temat kina:

Firma: Akira
2x Duże głosniki model :GW-26B/FS
2x Mniejsze model:GW-26B/SS
Taki podłużny średniej wielkości model: GW-26B/CS

Znalazłem do tego też kable jakieś zwykłe najprostsze kabelki-z izolacji wystaje zwykły drut nie ma tam żadnych końcówek itd ;D
Mam też amplituner tak to się chyba zwie też Akiry ale chyba coś nie działa ;d

Pytanie moje jest takie czy ktoś wie co to za sprzęt? Czy da się go jakoś podłączyc pod kompa? Czy musze kupić jakis nowy wzmacniacz czy amplituner?

Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedź
Pozdrawiam Łukasz.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt tej marki można było jakiś czas temu spotkać w Biedronce. Również artykuły typu np. maszynki do strzyżenia. Były to rzeczy tanie ale dość przyzwoitej jakości wykonania. Co do jakości dźwięku nie mogę się wypowiadać bo ich nie znam icon_smile.gif . Nie spodziewał bym się jednak nazbyt wiele. Do ich podłączenia przydał by się jakiś niedrogi amplituner AV ( działający). Można spróbować reanimować niesprawną Akire . Innej magicznej metody podłączenia laptopa za bardzo nie widzę.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years later...
Dnia 8.01.2015 o 12:28, pirat_sc napisał:

Witam wszystkich.
Jestem świeżakiem i totalnie nie znam się na kinach domowych/podłączeniach idt. dlatego prosze o lekką wyrozumiałość ;D