Skocz do zawartości

[2500zł] Amplituner + kolumny, nowe/używane


udarr

Recommended Posts

Witam wszystkich

Planuję zakup sprzętu stereo. Budżet jest mały ale na początek byłoby miło gdyby wystarczyło, mowa tutaj o 2500zł za kolumny i amplituner, odtwarzacz w niedalekiej przyszłości ale jego już nie wliczam w ten budżet. W grę wchodzi również używany sprzęt jednak w miarę świeży, mam tutaj na myśli raczej kilkuletni aniżeli pochodzące z poprzedniego wieku.
Dodam, że jestem kompletnym laikiem jednak wyczytałem, że kolumny powinno się w miarę możliwości kupować nowe, czy to prawda? Idąc dalej - nie jestem w żadnym razie audiofilem, zależy mi po prostu na przyjemnym słuchaniu muzyki bo już głowa pęka od głupot w telewizji. Jeśli chodzi o kolumny nowe to znalazłem coś takiego jak Jamo 606, Tonsil Fenix III oraz droższe Tonsile Maestros. Co o nich wszystkich sądzicie? Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że dobór sprzętu pozostaje w silnej korelacji z rodzajem słuchanej muzyki jednak to ciężki temat, ponieważ mam bardzo zróżnicowane gusta od rocka poprzez elektronikę, rap a na muzyce tanecznej czy trip hopie kończąc. W związku z tym nie wiem jak to określić, czy słowo uniwersalny może być? Uniwersalny sprzęt, taki będzie najlepszy.

O głośnikach już powiedziałem dwa zdania, teraz czas na amplituner. Tutaj mam totalny brak filmu, za dużo tego jest. Szczególnie jeśli biorę pod uwagę sprzętu używany. Także w tej kwestii bardzo na Was liczę. Znajomy ma sprzętu Cambridge Audio i gra to moim zdaniem rewelacyjnie, wiem, że płacił ok. 3-4tys za sam amplituner także to kompletnie inna bajka ale może coś używanego by się znalazło? Ważne jest również dla mnie by do amplitunera była możliwość dokupienia odtwarzacza CD z tej samej serii tzn. pasujące do siebie wizualnie. Wymagania o mniejszym priorytecie to czarny kolor sprzętu jednak rozumiem, że w tych pieniadzach nie ma co wybrzydzać.