Skocz do zawartości

Nowy sprzęt stereo do 3k+


gras

Recommended Posts

Witam,

chciałbym zacząć od tego, że jeżeli chodzi o sprzęt stereo jestem kompletnym laikiem. Będzie to mój pierwszy zakup zestawu grającego. Ostatni na którym odtwarzałem muzykę "TECHNICS SC-HD350" ma już chyba z dobrych 10-15 lat i jestem bardzo z niego cały czas zadowolony. Planuje zakup czegoś co pozwoli na uzyskanie większej trochę mocy, basów, barwy i czystości dźwięku. Czytałem już trochę postów i widziałem że 3tyś może być za małą kwotą na nowy sprzęt dlatego ten „+” (nie oznacza on co prawda +10tyś na zakup icon_biggrin.gif ) ale jeżeli będzie trzeba to jestem w stanie trochę dołożyć. Wiem, że za dużo, mogę natomiast wspomnieć że typ muzyki jaki słucham to w większości elektroniczna muzyka taneczna ale uwielbiam też muzykę lat 60’-80’ icon_wink.gif dlatego wracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze odpowiedniego zestawu.

Pozdrawiam
gras

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Musisz podać więcej informacji. Nawet nie napisałeś jak duże jest pomieszczenie w którym będzie stał sprzęt, o preferencjach brzmieniowych nie wspominając.
Czy mając świadomość, że w tym budżecie miałbyś lepiej grający sprzęt z drugiej ręki, nadal obstajesz przy inwestycji w nowy ? Dlaczego ?
Ja namawiam Cię do zakupu sprzętu używanego. Nie wiem ci ma zawierać Twój przyszły zestaw, ale z pewnością skupiłbym się na używkach.

Przeczytaj zakładkę Pierwsze Posty, tam znajdziesz wskazówki co i jak powinieneś napisać.
Czekam na info.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach