Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
yeahmen

Jakie nowe kolumny do salonu 45m.kw

54 postów w tym temacie
Witam, zamierzam zrobić rodzicom prezent i kupić im nowe kolumny najlepiej 3-drożne albo wyżej. Ojciec ma bardzo wrażliwy słuch i potrafi usłyszeć czy coś gra dobrze czy nie. Od 20 lat korzystał z kolumn Onkyo SC-570 MKII i mówił że są świetne. (Problem w tym że padły w nich ostatnio piszczałki, dlatego chcę kupić kolumny nowe).

Co byście polecili? Coś z JBL? Zależy mi, aby basy były miękkie i ciepłe

Cześć.

Te kolumny Onkyo, niestety nie są wyznacznikiem wrażliwego słuchu. Nie podałeś żadnych konkretnych informacji na temat tego, co chcesz kupić.

Cytat

Cześć.

Te kolumny Onkyo, niestety nie są wyznacznikiem wrażliwego słuchu. Nie podałeś żadnych konkretnych informacji na temat tego, co chcesz kupić.

Nie znam się zupełnie na sprzęcie audio i nie wiem jakie informacje Wam są potrzebne. Dobrze, żeby kolumny były 3-drożne, wygląd obojętny. Tata słucha rocka, słysze często Metallice, Cranberries, Linkin Park, ale też polskie piosenki np. Chylińskiej, Budka Suflera czy Marek Piekarczyk.

Dodam, że mam wzmaka Kenwooda KA-3050R.

BUDŻET DO 1500zł

Nie napisałeś jaki masz budżet na kolumny. Ani czy chcesz konstrukcje standowe albo podłogowe.
Czy te Onkyo stały na standach? Jakich, albo jeśli nie na standach, to gdzie i jak?
Szkoda, że tylko nowe kolumny wchodzą w grę. Za podobnej wielkości sumę używane będą dużo lepsze dźwiękowo.
Drożność kolumn nie świadczy o ich jakości.
Piszczałki są w organach kościelnych. W kolumnach są to głośniki wysokotonowe.

Jak pisał Zieluwid kolumny Onkyo nie należą niestety do najbardziej wyrafinowanych. Choć może dość poprawnie grały.
Z drugiej strony wzmacniacz, to też nie jest jakieś cudo. Ot średniego sortu budźetówka.
Nie przeczę, ze Twój tato ma świetny słuch, ale z czym porównywał Onkyo, że twierdzi iż są świetne?
Co mu się w nich podobało a co nie?