Skocz do zawartości

Denon DNP-730AE jakie kolumny


krakers11

Recommended Posts

Witam.
Otóż ,że nie bardzo mam się jak ruszyć z domu (w sensie dokonać odsłuchu w salonie muzycznym) muszę się oprzeć tylko i wyłącznie na opiniach internetowych. Chciałbym stworzyć dobry zestaw Hi-FI do odsłuchu muzyki dyskotekowej ale zestaw miałby również pracować w parze z telewizorem i służyć jako kino domowe. Posiadam dosyć spore pomieszczenie 80mkw. Zastanawiałem się nad wzmacniaczem z tytułu+odtwarzacz sieciowy+BluRay. Nie mam najmniejszego pomysłu jakie kolumny dobrać do tego wzmacniacza. Pragnę zaznaczyć ,że w tej kwestii jestem laikiem. Budżet na całość to około 15tys.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wzmacniacz już kupiony. Czy jeszcze nie? Bo może można by inny.
Chyba, że chcesz składać "wieżę" od jednego producenta i bardziej niż na dźwięku zależy Ci na jednorodnym wyglądzie.

A jakie kolumny?
Przede wszystkim dobrze by było znać Twoje upodobania co do barwy dźwięku (jego stopnia twardości, nasycenia barwami/soczystości, jasności, konturowości, itp... .)
Ja mogę wybrać fajny zestawik. Dla siebie icon_wink.gif . Ale Tobie wcale może nie przypaść do gustu.

Sprzęt pewnie ma być nowy? Bo wiesz, że taki z drugiej ręki miałbyś jeszcze lepszy, może nawet miażdżąco lepszy. 15 kzł, to już spora suma i można wyszukać elementy, które kiedyś ocierały się o hi-end (ten prawdziwy a nie "allegrowy" icon_lol.gif rzecz jasna).

Kino domowe masz na myśli oczywiście takie, że wzmacniacz i dwie kolumny podłączasz do odtwarzacza video, tunera telewizyjnego czy telewizora by wzmocnić dźwięk. Czy się mylę?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
jeśli dobrze zrozumiałem (w kwocie 15 tys. zł. chcesz kupić system do muzyki dyskotekowej, zawierający wzmacniacz i odtwarzacz strumieniowy), to zdecydowanie proponowałbym Ci dwie konfiguracje.